ستاره جدید رئال مادرید در برنابئو رونمایی می‌شود

جود بلینگام شنبه اولین بازی خود در برنابئو را مقابل چشم 85 هزار هوادار انجام خواهد داد و این فرصت را دارد تا ارزش هایش را بیش از پیش ثابت کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،  جود بلینگام از بزرگترین جذابیت های لالیگا و فوتبال اروپا در شروع فصل است. چهار گل جود در سه بازی اول لیگ، رئال را با 9 امتیاز به صدر لالیگا چسبانده است. او یک گل به بیلبائو زد. دو گل به آلمریا و یک گل نیز به سلتاویگو و قدم بعدی، بازی برابر ختافه در برنابئو است.

بیشتر بخوانید:

امباپه پاری‌سن‌ژرمن را ترک نخواهد کرد!

این اولین باری خواهد بود که بلینگام در خانه جدیدش قدم می گذارد. برنابئو تقریبا مهیا شده و دوره بازسازی اش رو به اتمام است. پس از مدت ها می توان از همه ظرفیت برنابئو استفاده کرد و در واقع برای بلینگام هیچ چیز بهتر از این نیست که در برنابئو خودش را به هواداران رئال مادرید نشان دهد.

به دلیل بازسازی برنابئو، سه دیدار اول رئال مادرید در لالیگا خارج از خانه بود: سن مامس، آلمریا و بالائیدوس، سه ورزشگاهی که شاهد درخشش این ملی پوش انگلیسی در اسپانیا بوده‌اند.

ختافه حریف جدید بلینگامی خواهد بود که برای اولین بار در برنابئو بازی خواهد کرد. او در پایان بازی با سلتا در توییتر خود نوشت که بی صبرانه منتظر بازی در خانه جدیدش است.

تاثیر او در رئال  فوری بوده و باید صادقانه گفت که هیچ کس انتظارش را نداشت. فراتر از چهار گلی که او زده، انطباقش با تیم  نیز فوق العاده بوده است. برخی تردید داشتند که لالیگا برای او لیگ مناسبی باشد ولی حالا قطعا حرف خود را پس گرفته اند.

روز شنبه، ساعت 16:15 به وقت محلی، بلینگام با حال و هوای برنابئو آشنا می شود. هواداران نیز مشتاقانه منتظر دیدن ستاره جدیدشان هستند و آنچه ستاره انگلیسی تاکنون نشان داده، شور و شوق رئالی ها را در همین شروع فصل دو چندان کرده است.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1196100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =