ورود و خروج زائران اربعین در مرز مهران تسریع شد

معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: به منظور ایجاد تسهیل در تردد زائران امروز با توافق طرف عراقی دو درب جدید بازگشایی شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمد سبحان حسنی در مهران با بیان اینکه مرز مهران پر ترددترین مرز جهت عزیمت به شهرهای زیارتی به کشور عراق است،اظهار داشت: در این راستا و جهت تسهیل در تردد زائران با توافق طرف عراقی امروز دو درب دیگر که قبلاً جانمایی شده بودند جهت ورود و خروج در مرز بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید:

هواشناسی ایران / جدیدترین وضعیت آب و هوای مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات

معاون سیاسی استاندار ایلام با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و 100 هزار نفر از مرز بین المللی مهران تردد کرده اند،خاطر نشان کرد:خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در بحث تردد زوار وجود ندارد و با وجود آمار بالای زائران تردد در مرز مهران روان است.

وی خدمات ارائه شده در مرز بین المللی مهران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: علیرغم تلاش های صورت گرفته جهت کمرنگ شدن مرز مهران اما کماکان زائران این مرز را جهت سفر به عتبات عالیات انتخاب می‌کنند.

حسنی اضافه کرد: تلاش شده به بهترین نحو از زائران اربعین پذیرایی شود و زیرساخت ها جهت تردد راحت از مرز بین المللی مهران فراهم است.

معاون سیاسی استاندار ایلام اضافه کرد: با وجود گرمای هوا هر لحظه بر جمعیت زائران در مرز مهران افزوده می‌شود و تمهیدات لازم به منظور سفر راحت زائران اندیشیده شده است.

طی 24 ساعت گذشته 190 هزار نفر از این مرز تردد کرده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1196147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =