ستاره بزرگ لیورپول خیال همه را راحت کرد / محمد صلاح به الاتحاد نمی‌رود!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تاکید دارد که محمد صلاح کاملا به این باشگاه متعهد است و تصمیمی برای جدایی ندارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، صلاح به چهره جذاب پنجره نقل و انتقالات تابستانی در چند روز اخیر تبدیل شده و شایعات بسیاری درباره احتمال پیوستن او به جمع بازیکنانی که در چند هفته گذشته راهی فوتبال عربستان شده‌اند به گوش رسیده است. 

بیشتر بخوانید:

قرعه‌کشی مرحله گروهی مسابقات لیگ اروپا برگزار شد/ قرعه‌ای سخت برای یاران حاج‌صفی و محمدی

باشگاه الاتحاد مذاکرات برای به خدمت گرفتن این بازیکن را آغاز کرده و پیشنهادهایی را هم به باشگاه لیورپول ارائه کرده که از سوی مدیران این باشگاه رد شده اما گفته می‌شود آخرین پیشنهاد آنها نزدیک به 230 میلیون یورو است که شاید رد کردن آن چندان آسان نباشد. 

در این بین پیشنهادهایی که برای صلاح ارسال شده هم باعث نگرانی هواداران لیورپول شده است. آنها نگران هستند که این باشگاه عربستانی بتواند ستاره تیم‌شان را برای حضور در لیگ این کشور وسوسه کند. 

کلوپ در آستانه بازی برابر استون ویلا به خبرنگاران گفت:« محمد کاملا متعهد است. او با تمام وجودش در تمرینات حضور پیدا می‌کند. او در جلسه هدایتی تیم که این هفته برگزار شد هم حضور فعال و موثری داشت. من باید با واقعیت‌ها سروکار داشته باشم و واقعیت برای من این است که همه چیز خوب است، ما اینجا هستیم و هیچ مشکلی وجود ندارد.»

پنجره نقل و انتقالات لیگ عربستان تا یک هفته دیگر باز است و همین موضوع باعث ترس مدیران و سرمربیان باشگاه‌های اروپایی شده است چون در صورتی که بازیکنی در این بازه زمانی راهی عربستان شود، آنها تا ماه ژانویه توان پیدا کردن جانشین برای او را نخواهند داشت.

منبع: ورزش سه
انتهای پیام/

کد خبر: 1196536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =