همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت علمی پژوهشی سپاه کرمانشاه

در راستای تحقق فرمان راهبردی اعتلای بسیج و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و معاونت علمی پژوهشی سپاه شهرستان کرمانشاه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با حضور افشین غنی زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و سرهنگ ابوذر نوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه، در راستای تحقق فرمان راهبردی اعتلای بسیج و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و معاونت علمی پژوهشی سپاه شهرستان کرمانشاه در دفتر ریاست دانشگاه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

افشین غنی زاده ضمن تاکید بر اهمیت این تفاهم نامه و فعالیت های مشترک در زمینه های مختلف پژوهشی، فرهنگی و آموزشی اظهار کرد: تلاش می کنیم تا موضوعات مهم و مورد توافق طرفین محقق شده و در مسیر بیانیه ارزشمند گام دوم انقلاب و اجرایی شدن آن گام برداریم.

سرهنگ پاسدار ابوذر نوری نیز ضمن تاکید بر جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: این دانشگاه با دستاوردهای مختلف در حوزه تولید محصولات فناورانه، مرکز رشد، انعقاد قرار داد با مراکز صنعتی و برون دانشگاهی، چاپ مقالات isi  و کسب رتبه های برتر علمی در سطح کشور و جهان نقش بسزایی در عرصه های علمی پژوهشی کشور ایفا کرده و ظرفیت های فراوانی در راستای ارتقای سطح علمی استان دارد که ما را ترغیب به عقد این قرار داد همکاری کرده است.

از جمله موضوعات مد نظر طرفین در این تفاهم نامه می توان به : راه اندازی هسته علوم انسانی با محوریت اساتید انقلابی، حمایت از تولید محتوای مکتوب علوم انسانی، انتشار محتوای علوم انسانی تولید شده، کمک به حل مسائل اولویت دار استان و شهرستانها، انجام پژوهش های مورد نیاز بر اساس مسائل احصا شده، جهت دهی و حمایت از پایان نامه های تحصیلی بر اساس بانک نیازمندی های اولویت دار اشاره کرد.

از دیگر اهداف مهم این تفاهم نامه: شناسایی و کمک به ارتقاء تحصیلی نخبگان بی بضاعت از قالب حضانت و اکرام علمی، برگزاری دوره، کارگاهو کلاس های توانمند سازی علمی مهارتی، تسهیل گری و حمایت از تجاری سازی یافته های علمی، حمایت های مادی و معنوی از طرح های فناورانه، کمک به اشتغال زایی دانش بنیان، کمک به راه اندازی شرکت های دانش بنیان و شناسایی و معرفی مخترعین و مبتکرین و نوآوران بسیجی جهت حمایت است.

در این مراسم هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، مرتضی کهراریان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و تعدادی از مسئولان ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه نیز حضور داشتند و این تفاهم نامه به تایید و امضای طرفین ذینفع رسید.   

انتهای پیام /

کد خبر: 1196707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =