زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد

مسئولان سازمان لیگ بر سر تاریخ برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس به توافق رسیده اند و قرار شده ۵ روز بعد از آخرین بازی تیم فوتبال امید در بازی های آسیایی هانگژو دربی ۱۰۲ پایتخت برگزار شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،  ۴ هفته از لیگ برتر برگزار شده و در هفته پنجم همه منتظر برگزاری رویارویی استقلال و پرسپولیس هستند، اما هنوز سازمان لیگ به طور رسمی تاریخ برگزاری این دیدار را مشخص نکرده است.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس برای اولین بار به رده دوم آسیا صعود کرد / آخرین رده‌بندی باشگاه‌های فوتبال آسیا

هم اکنون که لیگ به خاطر اردوی تیم ملی متوقف شده و بعد از آن هم در اواخر شهریور هم تیم امید راهی بازی های آسیایی هانگژو می شود و هم سه تیم سپاهان، پرسپولیس و نساجی در لیگ قهرمانان آسیا کار خود را آغاز می کنند. 

با این حال مسئولان سازمان لیگ بر سر تاریخ برگزاری دربی به توافق رسیده اند و قرار شده ۵ روز بعد از آخرین بازی تیم فوتبال امید در بازی های آسیایی هانگژو دربی ۱۰۲ پایتخت برگزار شود. 

البته فینال بازی های آسیایی ۱۵ مهرماه برگزار می شود و در صورتی که شاگردان عنایتی به دیدار نهایی راه پیدا کنند، ۲۰ مهرماه دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برگزار خواهد شد.

در شرایطی هم که تیم امید خیلی زودتر از مراحل نهایی از بازی های آسیایی کنار برود و به ایران بازگردد، تاریخ دربی هم به ۵ روز بعد از آخرین بازی آسیایی پرسپولیس منتهی می شود.

کد خبر: 1196986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =