طرح پویش واحد نجف‌آباد با راه‌اندازی پلتفرم کاریابی «فن‌یار» اجرا می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف‌آباد با اشاره به راه‌اندازی پلت‌فرم کاریابی اینترنتی در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد گفت: این بستر یک پلتفرم استارتاپی است که با راه‌اندازی آن طرح پویش را به صورت فرآیندی پیش می‌بریم و صنایع با ورود به پلتفرم فن یار به دانشگاه متصل و نیروی موردنیاز خود را جذب خواهند کرد.

فرید نعیمی، رئیس دانشگاه آزاد واحد جامع مستقل نجف‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به اینکه مولدسازی امسال جزو برنامه‌ها و طرح‌های واحد قرار دارد، اظهار کرد: در بودجه امسال حدود 40میلیارد تومان به بحث مولدسازی اختصاص دادیم که از طریق فروش املاک و تبدیل به احسن کردن آنها محقق می‌شود. 

بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد نخستین «دانش‌شهر» ایران می‌شود

وی با بیان اینکه به طور کلی در حوزه درآمدهای غیرشهریه ای در واحد نجف آباد بر حوزه فناورانه و آموزش‌های مهارت محور تمرکز داریم، بیان کرد: 10.5 درصد درآمدهای غیرشهریه‌ای ما سال گذشته محقق شده که با برنامه‌ریزی‌هایی که امسال درنظر گرفته شده و نیز با توجه به تأکیدات دکتر طهرانچی این میزان باید به بالای 25 درصد افزایش پیدا کند.

نعیمی با اشاره به رویداد صدرا 2 که سال گذشته برگزار شد به طرح پویش هم گریزی زد و گفت: در این رویداد حدود صد شرکت وارد دانشگاه شدند و 1000فرصت شغلی هم معرفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: آبان‌ماه امسال نیز رویداد صدرا 3 با حضور صنایع در واحد نجف‌آباد برگزار خواهد شد که در این رویداد از شرکت‌هایی که تقاضای کار دارند دعوت به عمل خواهد آمد و این رویداد با هدف جذب کارآموز در طرح پویش و معرفی دانش‌آموختگان دانشگاه به صنایع در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد واحد جامع مستقل نجف‌آباد تصریح کرد: از مزایای طرح مهارت‌آموزی همزمان با تحصیل فراهم آوردن فرصت‌های استخدام در شرکت‌های معتبر برای دانشجویان تحت نظارت دانشگاه، پرداخت بیمه تأمین اجتماعی و کمک‌هزینه تحصیل به‌عنوان بخشی از شهریه است.

وی با اشاره به راه‌اندازی پلت‌فرم کاریابی اینترنتی دانشگاه آزاد اسلامی جامع مستقل نجف‌آباد(فن‌یار) اضافه کرد: این بستر یک پلتفرم استارتاپی است که با راه‌اندازی آن طرح پویش را به صورت فرآیندی پیش می‌بریم و صنایع با ورود به پلتفرم فن یار به دانشگاه متصل و نیروی موردنیاز خود را جذب خواهند کرد و دقیقا مشابه یک فضای نمایشگاهی است افراد و شرکت‌ها در غرفه ها قرار می‌گیرند و از طرف دیگر دانشجویان متقاضی هم وارد مصاحبه با اینها می‌شوند که اگر توافق حاصل شود انعقاد قرارداد صورت می‌گیرد.

جذب  1000دانشجوی دانشگاه آزاد نجف‌آباد در طرح پویش

نعیمی با بیان اینکه در حال حاضر هزار دانشجوی این واحد وارد طرح پویش شده‌اند، ادامه داد: با راه‌اندازی پلتفرم فن‌یار در واقع تسهیلگری با نگاه فناورانه توسط استارت‌آپ‌ها در حوزه طرح پویش صورت گرفته است. 

وی با بیان اینکه یک تعهد افزایش پذیرش دانشجوی حدود 12 درصدی را در بودجه داریم، خاطرنشان کرد: سال گذشته مهرماه 33درصد و بهمن ماه 53 درصد رشد دانشجو داشتیم و این افزایش در سایه برگزاری رویداد روزهای باز دانشگاه رخ داد و امسال هم در یک اقدام جدید وبسایت https://opendays.iaun.iau.ir/ را راه‌اندازی کردیم.

رئیس دانشگاه آزاد واحد جامع مستقل نجف‌آباد افزود: اگر وارد این سایت شوید مشاهده می‌کنید که در این اقدام حرفه‌ای ابتدا دانشجو در سایت ثبت‌نام می‌کند و سپس با سرویس به دانشگاه آورده می‌شود و با بازدیدی که از دانشگاه انجام می‌دهد و مشاوره ای که دریافت می‌کند در نهایت انتخاب رشته خود را انجام می‌دهد.

وی یادآور شد: در این وبسایت رشته‌های تحصیلی دانشگاه، اعضای هیأت علمی، امکانات رفاهی، فارغ‌التحصیلان برتر، پارک علم و فناری، شرایط پذیرش دانشگاه و...معرفی و تشریح شده است. 

انتهای پیام/    

کد خبر: 1197314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =