احتمال بارش باران در تهران طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه

اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش دما در برخی نقاط استان همچنین بارش پراکنده باران در ارتفاعات به‌ویژه طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۴ و ۵ مهرماه) خبرداد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده با عبور متناوب سامانه بارشی از نواحی شمالی کشور و نفوذ زبانه‌هایی از آن در استان آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در ارتفاعات به‌ویژه طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۴ و ۵ مهرماه) گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده ، در ارتفاعات بالادست به‌ویژه ارتفاعات شمال شرق گاهی رگبار باران و رعد و برق رخداد پدیده مه و در بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی افزایش باد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مکان آرامستان جدید تهران مشخص شد

در بیشتر نواحی استان برای فردا کاهش نسبی دما و تا روز شنبه (۸ مهرماه) عدم تغییرات محسوس دما، در نیمه شمالی و ارتفاعات طی این پنج روز کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۸  درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۵ مهرماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸  درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه ( ۶ مهرماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1199626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =