دریادار ایرانی: هرگونه رفتار نیروی دریایی می‌تواند باعث بالارفتن و یا پایین‌ رفتن جایگاه ایران شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی در لحظه در محیط بین‌الملل رصد می‌شود زیرا اساساً نوع مأموریت این نیرو این‌گونه ایجاب می‌کند. هرگونه رفتار نیروی دریایی می‌تواند باعث بالارفتن و یا پایین‌ رفتن جایگاه ایران شود.

​​​​​به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،‌ امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در برنامه «بدون خط‌خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص دفاع مقدس و اثرات آن در پیشرفت نیروهای مسلح، نخستین درس دفاع مقدس را برگرفته از درس انقلاب یعنی ایستادن روی پای خود و تکیه به توان داخلی عنوان و بیان کرد: در آن مقطع زمانی، بسیاری از دولت‌های جهان از رژیم بعث عراق حمایت می‌کرد و ایران تنها بود اما آنچه به ایران کمک کرد تکیه به مردم عزیز و توانمندی‌های خودمان بود.

بیشتر بخوانید:

دریادار ایرانی: دستاوردهای جدید در نیروی دریایی ارتش رونمایی خواهد شد

وی با تصریح بر این موضوع که به‌واسطه دفاع مقدس یاد گرفتیم فقط با تفکر جهادی و انقلابی می‌توان قله‌ها و سنگرها را فتح کرد، اظهار داشت: رزمندگان بر همین اساس، خاکریز به خاکریز پیش رفتند به‌طوری‌که حتی یک میلی‌متر از خاک خود را در اختیار دشمن قرار ندادیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس، تمام هم‌وغم این بود که جنگ اداره و مدیریت شود تا در انتها به پیروزی ختم شود، اظهار کرد: پس از دفاع مقدس، همان روحیه در اختیار آماده‌سازی تجهیزات قرار گرفت. تجهیزات نظام تا مدت کمی کارآمدی خود را حفظ می‌کنند و قطعاً نیاز به جایگزینی خواهند داشت و به همین جهت به سمت نوسازی و ساخت‌وساز ادوات پیش رفتیم.

وی به حوزه نیروی دریایی ارتش اشاره و بیان کرد: تجهیزاتی که در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مدنظر داشتیم، با هدف حرکت و سوق‌ دادن ایران به اقیانوس‌ها و آب‌های بین‌المللی بود تا در جهان، حرف برای گفتن داشته باشیم. همه توان داخلی نیروی دریایی با همان تلاش و شور و شوق دفاع مقدس پای‌کار آمد؛ به امید اینکه پرچم کشور، نظام و ولایت را بالا ببریم.

ایرانی اشاره کرد: نیروی دریایی در لحظه در محیط بین‌الملل رصد می‌شود زیرا اساساً نوع مأموریت این نیرو این‌گونه ایجاب می‌کند. هرگونه رفتار نیروی دریایی می‌تواند باعث بالارفتن و یا پایین‌ رفتن جایگاه ایران شود و در واقع از روی رفتار و اقدامات نیروی دریایی کل نظام، کشور و مردم ارزیابی می‌شوند. اگر رفتاری حرفه‌ای و با توانمندی بالا داشته باشیم، رفتار تمام ملت ایران هم در سطح جهان این‌گونه منعکس می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1199634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =