آغاز فعالیت دستیاران آموزشی در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران جنوب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب از اولین فعالیت دستیاران آموزشی در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید عظیم حسینی، فعالیت های دستیاران آموزشی در شروع سال تحصیلی 1402 را در راستای  تحقق سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی ( بسته کاری سند: ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره¬های تحصیلی) با هدف حفظ برتری های بلندمدت در عرصه آموزشی به منظور پرورش دانشجویان فعال عنوان کرد و با تأکید بر وجود سرمایه های هوشمند، فعالیتهای دستیاران آموزشی را با توجه به شایستگی های مبتنی بر دانش در واحد ضروری دانست. 

بیشتر بخوانید:

طرح دستیار آموزشی فرصتی برای رشد دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی است

در این راستا مهسا حمیدی به عنوان دستیار آموزشی و عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان اولین فعالیت دستیاری آموزشی را با عنوان حل تمرین ریاضی 1 برای دانشجویان تهیه کرد.

مریم تمدنی، رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان نیز فرایند آموزش معکوس توسط دستیاران آموزشی را به صورت (عمل ، تکرار، عمل و بازخورد) عنوان کرد که در روند بهبود و اصلاح آموزش توسط دستیاران آموزشی تأثیرگذار است.

 وی ابزار تعامل و ارزیابی از خود و اصلاح روند آموزشی دستیاران آموزشی،فراهم شدن زمینه برای اندیشه زایی، خوداصلاحی، خودانتقادی و خودارزیابی،تسهیل و بهبود دستیابی به اطلاعات و توزیع آن،تهیه یک مجموعه اطلاعات دانشی به عنوان یک دارایی جهت بهره مندی دانشجویان و سهیم شدن در الگوهای تفکر و اندیشه در قالب مطالب دسته بندی شده را از جمله موارد اهمیت بسته های آموزشی توسط دستیاران آموزشی برشمرد. 

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1200225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =