نتیجه بازی سپاهان و الاتحاد به نظر AFC بستگی دارد / لزوم افزایش نفوذ ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا

سید مهدی سید صالحی در رابطه با اتفاقات بازی سپاهان و الاتحاد توضیحاتی ارائه داد.

سید مهدی سید صالحی بازیکن سابق سپاهان و پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره اتفاقات اخیر بازی سپاهان و الاتحاد اظهار کرد: طبق اساسنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا قوانینی مربوط به شعارهای مذهبی و سیاسی وجود دارد که فکر می‌کنم باشگاه عربستانی با استفاده از این موضوع زمین مسابقه را ترک کرده است.

بیشتر بخوانید:

 احتمال محرومیت الاتحاد از ادامه رقابت‌ها / نتیجه به نفع سپاهان تمام خواهد شد؟

وی ادامه داد: تیم‌های عربی کرسی‌های قوی در کنفدارسیون فوتبال آسیا دارند و قطعا آنها از این موضوع استفاده خواهند کرد و سعی می‌کنند نتیجه مسابقه را به سود خود تغییر دهند، به همین دلیل نباید بهانه دست آنها  بدهیم و بازی را به بیرون  از زمین ببریم.

سیدصالحی با ذکر مثالی گفت: زمانی که در سپاهان مقابل السد قطر بازی کردم، قضیه محرومیت رحمان احمدی پیش آمد و آنها از این موضوع استفاده کردند و نتیجه را به نفع خود تغییر دادند، حالا این بار یک تیم عربستانی این بلا را سر ما آورد و آنها ورزشگاه را ترک کردند و مشخص نیست نتیجه بازی چه خواهد شد.

سید صالحی با بیان اینکه ما باید نفوذ خودمان را در کنفدراسیون فوتبال آسیا افزایش دهیم، افزود: فکر می‌کنم آنها از قبل منتظر این اتفاق بودند و زمانی هم که وارد ورزشگاه شدند، دنبال بهانه می‌گشتند که نتیجه را به نفع خود تغییر دهند.

وی در ادامه عنوان کرد: ما باید دیپلماسی قوی‌تری را در آسیا در پیش بگیریم و سعی کنیم نفوذمان را در آسیا بیشتر کنیم، شک نکنید آنها وقتی بازیکن‌های گران قیمتی استخدام کرده‌اند، قطعا وکلای مجربی را هم در اختیار گرفته‌اند و سعی خواهند کرد از این موضوع استفاده کنند تا بازی را سه بر صفر به نفع خودشان تغییر دهند.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: ما نیز باید سعی کنیم وکلای قدرتمندی استخدام کنیم تا بتوانیم از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کنیم، چون الان کشورهای عربی نفوذ بسیار خوبی دارند و قطعا در آینده این به ضرر فوتبال ما خواهد بود، الان یکی از بازیکن‌های الاتحاد در صفحه شخصی خودش گفته ما از مکانی ناامن به مکان امن خود برگشتیم، حال اگر ما وکلای قوی داشتیم می‌توانستیم از این موضوغ به نفع خودمان استفاده کرده و از آنها شکایت کنیم.

سیدصالحی بیان کرد: اگر ما سیستم درستی در کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشیم، قطعا شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود و اجازه نخواهیم داد یک تیم عربستانی این گونه ورزشگاه را ترک کند.

وی در پایان درباره نتیجه احتمالی بازی نیز گفت: من فکر می‌کنم با توجه به اینکه ناظر AFC به الاتحاد گفته که باید بازی کنند، نتیجه بازی را سه بر صفر به نفع سپاهان اعلام کنند اما بازهم همه چیز به نظر نهایی AFC بستگی دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1200626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =