بیانیه شورای عالی انقلاب‌ فرهنگی درباره پیروزی طوفان‌الاقصی / پیروزی‌های روزافزون تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه دارد

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای‌ از پیروزی بزرگ و راهبردی طوفان الاقصی حمایت و این پیروزی را به ملت مظلوم و فداکار فلسطین، فرماندهان و رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی و همچنین خانواده شهدا تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از پیروزی بزرگ و راهبردی طوفان الاقصی و تبریک به ملت مظلوم و فداکار فلسطین، فرماندهان و رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی و همچنین خانواده شهدا، تأکید کرد که این پیروزی‌های روزافزون تا نابودی این رژیم جنایتکار ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

بیانیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل درباره طوفان الاقصی/ حکام عرب در عادی‌سازی روابط باصهیونیست بازنده هستند

در این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
 

فَإِذا جاءَ وَعْدُ أُولاهُما بَعَثْنا عَلَیْکُمْ عِباداً لَنا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجاسُوا خِلالَ الدِّیارِ وَ کانَ وَعْداً مَفْعُولاً

هنگامی که نخستین وعده فرا رسد، گروهی از بندگان پیکارجوی خود را بر ضدّ شما میانگیزیم (تا شما را سخت در هم کوبند؛ حتی برای به دست آوردن مجرمان)، خانه‌ها را جستجو می‌کنند؛ و این وعده‌ای است قطعی

(سوره اسراء آیه 5)
 

رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی

اسرائیل نه یک کشور، که یک پادگان تروریستی علیه ملّت فلسطین و دیگر ملّتهای مسلمان است.

صدای غرّش صاعقه جبهه مقاومت و عملیات مثال‌زدنی و عزّت‌بخش «طوفان‌الاقصی» رزمندگان فلسطینی و لگدکوب کردن چهره ننگین رژیم غاصب صهیونیستی توسط مبارزان حماس، قلوب آزادگان جهان را شاد و باعث بهت و حیرت جبهه استکبار شد.

درود و سلام خداوند بر مجاهدان راه حق که چنان کوه استوار و سرافراز به مجاهدت، جان‌فشانی و قدرت نمایی ادامه می‌دهند.

اشغالگری وحشیانه سرزمین و آواره کردن 7 میلیون فلسطینی، 50 هزار شهید راه مقاومت که بیش از 10 درصد آن کودکان مظلوم بوده‌اند و حمله وحشیانه به زنان، کودکان و شهروندان عادی فلسطینی، حمله به تأسیسات درمانی و آموزشی، بستن گذرگاه‌ها و مسیرهای مواصلاتی برای دسترسی به اولیه‌های زندگی و جنایت‌های بزرگ دیگری که در تاریخ صبوعیت و خشونت همتا ندارد تنها بخش کوچکی از جنایت‌های این رژیم پوشالی و جعلی است که بیش از نیم قرن است تمام نهادهای به‌ظاهر حقوق بشر در برابر آن سکوت پیشه کرده‌اند.

این عملیات ظفرمندانه مطابق آیه شریف "إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ" پاسخی به جنایات مستمر رژیم تروریست صهیونیستی است و موازنه قدرت در فلسطین اشغالی را به‌صورت بنیادین تغییر داد و به فضل خدا رژیم صهیونیستی را بیش از پیش در ورطه ضعف و نابودی قرار خواهد داد.

رژیم صهیونیست با این شکست بزرگ برای بازیابی روحیه خود و با توجه به حجم شکست در عملیات «طوفان‌الاقصی» دست به کشتار وحشیانه بیش از پیش مردم مظلوم فلسطین کرده است و تمام دوستداران انسانیت در جهان باید برای باز کردن راه‌های امدادی به نوار غزّه و قطع کشتار مردم مظلوم پیگیر باشند.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن حمایت از این پیروزی بزرگ و راهبردی و تبریک به ملت مظلوم و فداکار فلسطین، فرماندهان و رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی و همچنین خانواده شهدا، باور دارد این پیروزی‌های روزافزون تا نابودی این رژیم جنایتکار ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =