مذاکرات بایرن‌مونیخ با نویر و مولر برای تمدید قرارداد

باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد قرارداد دو بازیکن کهنه‌کارش را تمدید کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه بایرن مونیخ زیر نظر توماس توخل در حالی مشغول  پوست‌اندازی و ایجاد تغییرات در ترکیب خود است که به نظر می‌رسد بازیکنان باتجربه این تیم قرار نیست از این پروژه کنار گذاشته شوند.

بیشتر بخوانید:

تکلیف دخه‌آ با منچستریونایتد روشن شد

بر اساس گزارش نشریه آلمانی «کیکر»؛ مذاکرات باشگاه بایرن مونیخ با مانوئل نویر برای تمدید قرارداد قرار است تا پیش از پایان سال جاری میلادی انجام شود. این دروازه‌بان ۳۷ ساله که قراراد فعلی‌اش در پایان فصل جاری منقصی می‌شود، معتقد است که می‌تواند چند سال دیگر در سطح بالا بازی کند. کاپیتان باواریایی‌ها همچنان مورد تحسین مدیران باشگاه بایرن مونیخ است.

طبق این گزارش؛ بایرن مونیخ همچنین مذاکراتی را برای تمدید قرارداد با توماس مولر انجام خواهد داد. صرف نظر از اهمیت فنی مولر در زمین، بایرن به خوبی از ویژگی‌های رهبری او در زمین آگاه است که برای این تیم مهم است. مانند نویر، مذاکرات در مورد تمدید احتمالی یک ساله قرارداد او تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۵ خواهد بود.

مولر ۳۴ ساله که قرارداد فعلی‌اش تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۴ اعتبار دارد، از سال ۲۰۰۰ در عضویت باشگاه بایرن مونیخ است و در سال ۲۰۰۸ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کرد. این مهاجم آلمانی تاکنون به بایرن برای کسب ۳۲ حام مختلف از جمله ۱۲ قهرمانی در بوندس‌لیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

نویر هم که در سال ۲۰۱۱ از شالکه به جمع سرخپوشان مونیخی پیوست، تاکنون به این تیم برای کسب ۲۸ جام مختلف کمک کرده که از آن جمله می‌توان به ۱۱ قهرمانی در بوندس‌لیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1202354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =