آغاز ثبت‌نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

فراخوان ثبت نام دانشجویان در دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با انتشار فراخوان ثبت‌نام این مسابقه آغاز شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با انتشار پوستر «دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران»، فراخوان ثبت نام دانشجویان علاقمند به شرکت در مسابقات در سراسر کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

چراغ مناظره‌ها و تریبون‌های آزاد دانشجویی روشن می‌شود

دانشجویان علاقه‌مند به نقد و مناظره می‌توانند در قالب گروه‌های چهارنفره، جهت ثبت‌نام به واحدهای جهاد دانشگاهی در سراسر کشور و یا پیوند ثبت‌نام، در تارنمای مرکز ملی گفتگو، مناظره و آزاداندیشی به نشانی www.isdc.ir مراجعه کنند. با تکمیل ثبت‌نام، فرایند آماده‌سازی گروه‌های شرکت‌کننده آغاز می‌شود، که شامل کارگاه‌های " توجیهی مسابقات مناظره" و " کارگاه‌های آموزشی" می‌باشد.

پس از آشنایی با روند مسابقات، گروه‌ها بانک گزاره‌های پیشنهادی را برای اعلام موضع دریافت می‌کنند، که پس از تکمیل آن، جدول رقابت‌ها آماده و در اختیار گروه‌ها قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، گروه‌های برگزیده در مرحله استانی/ دانشگاهی مسابقات مناظره که در پاییز و زمستان 1402 برگزار می‌شود، علاوه بر دریافت جایزه، سهمیه حضور در مرحله کشوری را دریافت می‌کنند.

همچنین در مرحله کشوری مسابقات که بهار 1403 برگزار خواهدشد، قهرمان مرحله کشوری مسابقات علاوه بر دریافت جایزه نقدی، نشان خواجه نصیرالدین طوسی (قهرمانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران) را دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =