۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
مملکت مال کیست؟

یک فعال فضای مجازی در برنامه‌ تلویزیونی عنوان کرده مملکت مال حزب اللهی‌هاست ولی نظر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در این زمینه خواندنی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، اخیرا، منصوره معصومی اصل فعال فضای مجازی در انتقاد به رویه شبکه افق در دعوت از همه طیف‌ها درباره جنگ غزه عنوان کرده: «چرا ابطحی و آذری جهرمی را به تلویزیون دعوت می‌کنید؟... به ما می‌گویند اینقدر می‌گویند صداوسیما فقط حزب‌اللهی‌ها را می‌آورد... بگند. این مملکت مال حزب اللهی‌هاست.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه رهبر معظم انقلاب در خصوص این که مملکت مال کیست؟

صحبت‌های این فعال مجازی با انتقادات و واکنش‌های منفی زیادی روبرو شده و برخی صدا و سیما را به دلیل اینکه چنین شخصی را روی آنتن زنده برده، مقصر دانسته‌اند. این در حالی است که امام خمینی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در این زمینه می‌فرماید:

امام خمینی

مملکت مال خود شماست؛ مال جوان‌های ماست. مملکت مال این زاغه‌نشینان اطراف تهران است. که من خدا می‌داند برای اینها غصه می‌خورم و برای اینها تا حالا فکری نشده. مملکت مال اینهاست.نهضت را اینها پیش برده‌اند. در یکی از روزهایی که تلویزیون نشان می‌داد اطراف تهران را، یکی از او پرسید که شما چه می‌کردید؟ می‌گفت‌ که - یک پیرمردی تقریباً بود، با یک عده از یک سوراخی بیرون آمد! از یک جایی که جای انسان نبود بیرون آمد - گفت؛ ما صبح که می‌شود می‌رویم به تظاهر. زندگیشان این بود و صبح می‌رفتند تظاهر؛ می‌رفتند کمک می‌کردند به ملت. ما مرهون اینها هستیم. ما زندگیمان را اینها اداره می‌کنند. اینها اداره کردند. صحیفه امام خمینی - جلد ۱۰ - صفحه ۴۰۳

انتهای پیام/

کد خبر: 1205105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • زارعی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      0 0
      جان دادن برای حزب الهی است اما زندگی کردن و کیف کردن مال غیر حزب الهی است