عذرخواهی دانشگاه صنعتی شریف در خصوص حواشی پردیس کیش/ رئیس پردیس استعفا داد

دانشگاه صنعتی شریف در خصوص حواشی مراسم دانش‌آموختگی پردیس بین‌الملل کیش اطلاعیه‌ای صادر کرد. در ادامه رئیس پردیس شریف استعفا داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، در خصوص حواشی مراسم دانش‌آموختگی پردیس بین‌الملل کیش اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش وزیر علوم به ناهنجاری در یک جشن فارغ‌التحصیلی

«بسمه تعالی

مراسم دانش‌آموختگی ۸۱ نفر از دانشجویان پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف در جزیره کیش، روز پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲، برگزار شد.

متأسفانه، در بخش پایانی مراسم، هنگام اهدای جوایز و گرفتن عکس دسته‌جمعی، مواردی از عدم رعایت شئونات و قوانین مشاهده شد که در شأن خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف نبود و منجر به امتناع رئیس و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه از مشارکت در اهدای بخشی از جوایز و ترک سالن همایش از سوی رئیس دانشگاه شد.

دانشگاه صنعتی شریف، ضمن محکوم‌کردن ناهنجاری اتفاق‌ افتاده در آن مراسم و عذرخواهی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همه دلسوزان جمهوری اسلامی ایران، اهتمام مسئولین دانشگاه به برخورد جدی با مسببین این رخداد و افرادی که در این زمینه قصور یا تقصیری داشته‌اند را در اسرع وقت اعلام می‌نماید.»

رئیس پردیس کیش شریف استعفا داد

کانال حوزه ریاست این دانشگاه در بله، دقایقی قبل خبر استعفای دکتر علی سلک غفاری رئیس پردیس بین‌المللی کیش باتوجه به حواشی مراسم فارغ‌التحصیلی پنج‌شنبه قبل را منتشر کرد.

در این پیام که خطاب به دکتر جلیلی، رئیس دانشگاه و رئیس هیئت امناء پردیس کیش نوشته شده آمده است که؛

ضمن اظهار تأسف از عدم رعایت مقررات و شئونات دانشگاهی برخی از دانش‌آموختگان این پردیس ... ضمن عدم تأیید این رفتار خارج از عرف، به‌منظور صیانت از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ شأن دانشگاه صنعتی شریف، ادامه مسئولیت به‌عنوان رئیس پردیس بین‌الملل شریف کیش را به صلاح نمی‌دانم و بدینوسیله استعفای خود را به آن مقام محترم و هیئت امنای محترم پردیس بین‌الملل شریف کیش تقدیم می‌دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1206969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =