دفتر حافظ منافع ایران در قاهره همزمان با فرارسیدن روز جهانی اعلام همبستگی با فلسطین بیانیه صادر کرد

دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در مصر با انتشار بیانیه‌ای همزمان با فرارسیدن روز جهانی اعلام هملستگی با فلسطین با بازخوانی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه خواستار محاکمه این رژیم در مجامع بین‌المللی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، همزمان با فرارسیدن روز جهانی اعلام همبستگی با فلسطین، دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن تجاوز و حملات وحشیانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و نقض کلیه موازین حقوق بین الملل، خواستار رسیدگی به جنایات این رژیم در سطح مجامع بین المللی شد.

در این بیانیه آمده است: جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب شده است ضمن نقض کلیه قوانین و موازین بشردوستانه بین المللی به شهادت بیش از ۱۶ هزار شهروند بی گناه منجر شده که از این میان بیش از ۷ هزار از قربانیان این تجاوز وحشیانه را زنان و کودکان فلسطینی غزه تشکیل می دهند.

دفتر حافظ منافع ایران در قاهره همزمان با فرارسیدن روز جهانی اعلام همبستگی با فلسطین بیانیه صادر کرد

کدخدایی مطرح کرد: مقابله مردم فلسطین مشروع و قانونی است

دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در بخش پایانی بیانیه خود ضمن تاکید بر حمایت کشورمان از تشکیل دولت مستقل فلسطینی مبتنی بر اصل حق تعیین سرنوشت، از آن به عنوان تنها راه خاتمه بخشیدن به بحران فلسطین و برقراری امنیت و ثبات در منطقه خاورمیانه یاد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1208786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =