داستان VAR یقه فرهاد مجیدی را هم گرفت / اخراج سرمربی کلبا در امارات؟

این هفته VAR کلیدواژه مشترک تمام فوتبال ایران بود و حتی در امارات هم یقه فرهاد مجیدی را گرفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یک شکست دیگر برای فرهاد مجیدی که کم‌کم دارد حوصله همه را سر می‌برد؛ این داستان هفته یازدهم لیگ امارات برای سرمربی ایرانی الاتحاد کلبا بود. صد البته باخت این هفته زردپوشان چندان هم غیرمنتظره نبود، چرا که آنها مقابل الوصل صدرنشین به میدان رفتند و کمتر کسی انتظار داشت با پیروزی میدان را ترک کنند اما به هر حال افزوده‌شدن این شکست به ناکامی‌های قبلی مجیدی، این مربی را به‌شدت عصبانی کرده است.

بیشتر بخوانید:

استوری تلخ فرهاد مجیدی درمورد یک هوادار خاص + عکس

الاتحاد کلبا که اصلا فصل خوبی را پشت سر نمی‌گذارد، تاکنون فقط در ۳دیدار موفق به کسب پیروزی شده که هر ۳ این مسابقات هم مقابل تیم‌های پایین‌جدولی بوده است. شاگردان مجیدی در ۳بازی دیگر مساوی کرده‌اند تا با احتساب شکست اخیر، با ۵باخت از ۱۱بازی ۱۲امتیاز به‌دست آورده باشند. به این ترتیب الاتحاد کلبا در رده دهم جدول ۱۴تیمی امارات مانده و ‌ای‌بسا اگر خورفکان بازی عقب‌افتاده‌اش را ببرد، این تیم یک رده دیگر تنزل کند.

شکست کلبا در ورزشگاه خانگی الوصل که از قضا بخشی از بهترین خاطرات دوران بازی فرهاد مجیدی هم همانجا رقم خورده است، حسابی این مربی را مستاصل کرد و باعث شد او پس از پایان مسابقه چنان به سمت داور یورش ببرد که کار به مداخله پلیس بکشد. در هفته‌ای که کلیدواژه دربی تهران VAR بود، همین فناوری در متن درگیری مجیدی با داور مسابقه تیمش با الوصل قرار داشت.

او از اینکه داور در چند نوبت برای بازبینی احتمال پنالتی به سود کلبا کنار زمین رفت و در هیچ‌کدام از این موارد خطا نگرفت، شاکی بود. به علاوه داور مسابقه زمان ازدست‌رفته برای این بازبینی‌ها را هم به اوقات بازی اضافه نکرد که این موضوع خشم مجیدی را به همراه داشت و باعث شد مربی ایرانی کارت قرمز بگیرد. به هر حال شاید فرهاد از آینده شغلی‌اش در امارات بیمناک است اما درگیری او با داور مسابقه با الوصل نشان می‌دهد گویا قرار نیست مشکلات اهالی فوتبال ایران با VAR به این راحتی حل شود!

منبع: روزنامه همشهری

انتهای پیام/

کد خبر: 1211355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =