خبر بد برای پرسپولیس/ شکایت رسمی استقلال خوزستان به کمیته داوران!

باشگاه استقلال خوزستان طی ارایه مستنداتی به کمیته انضباطی شکایت برد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ حواشی بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس ادامه دارد و بعد از اینکه سرخ‌ها نسبت به قضاوت عرب براقی اعتراض خود را اعلام کردند، آبی‌ها نیز با ارائه مستنداتی مدعی هستند در این بازی در حق این تیم اجحاف شده و برخی تصمیمات داوری علیه آنها بوده است.

بیشتر بخوانید:

ماجرای فحاشی پیشکسوت پرسپولیس به یحیی چه بود؟

استقلال خوزستان در این بازی موفق شد دو بار از پرسپولیس پیش بیفتد اما در نهایت با تساوی دو - دو کار را به پایان رساند. استقلال خوزستان در شرایطی در قعر جدول کار را دنبال می‌کند که البته مدعی است در چند بازی تصمیمات داوری در نتایج آنها تاثیرگذار بوده است. اشتباه داوری در بازی مقابل استقلال تهران، تراکتور، گل گهر سیرجان از جمله این اتفاقات بوده است. اکنون نیز استقلال خوزستان طی نامه‌ای رسمی خطاب به ریاست فدراسیون فوتبال و همچنین کمیته داوران، با پیوست مستندات اشتباه داوری در بازی مقابل پرسپولیس، خواهان ورود شده است.

این تیم مدعی است که در این بازی خطای پنالتی علیه آنها به اشتباه گرفته شده و عرب براقی در صحنه‌ای مشابه در محوطه جریمه حریف به سادگی از آن عبور کرده است. همچنین در صحنه منجر به گل دوم نیز آنها ضمن اشاره به اینکه محل استقرار توپ در منطقه کرنر از سوی عرب براقی نادیده گرفته شده، صحنه منجر به این کرنر را مورد بحث قرار داده‌اند و مدعی‌اند که پیش از آن بازیکن پرسپولیس مرتکب خطا شده بود.

استقلال خوزستان بعد از تساوی برابر پرسپولیس این هفته در خانه برابر مس رفسنجان قرار خواهد گرفت و در بازی هفته پایانی نیم فصل نیز برابر هوادار در تهران قرار خواهد گرفت. شاگردان سیروس پورموسوی امیدوارند بعد از این نتیجه روحیه بخش طی این دو بازی نیز به نتیجه مطلوب دست یافته و بتوانند شرایط را در جدول به سود خود تغییر دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1211923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =