پهپادهای رژیم‌ صهیونیستی در سوریه سرنگون شدند

رژیم صهیونیستی با هشت فروند پهپاد قصد داشت مراکز نظامی را در استانهای حلب و ادلب سوریه هدف قرار دهد که سوریه این پهپادها را سرنگون کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، تلویزیون سوریه خبر داد که ارتش این کشور، هشت پهپاد متعلق به رژیم صهیونیستی را سرنگون کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهادری جهرمی: جنایت رژیم صهیونیستی در زمان و مکان مناسب پاسخ داده خواهد شد

منابع سوری می‌گویند که این پهپادها برای حمله به شهرکها و مقرهای نظامی واقع در استانهای حلب و ادلب ارسال شده بودند.

رژیم صهیونیستی روز گذشته نیز اطراف دمشق را با چند موشک هدف قرار داده بود. منابع محلی گفتند که صدای چند انفجار را از منطقه زینبیه دمشق شنیدند. در این حملات، سردار سید رضی موسوی از مستشاران سپاه پاسداران در انقلاب اسلامی در سوریه به شهادت رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین شامگاه دوشنبه از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۳:۵۹ دقیقه، هفت مرتبه جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای و هوایی قرار داد. در این حملات، مناطق الخیام، حولا و میس‌الجبل، اطراف رامیه و بیت لیف، حد فاصل الجبین و طیرحرفا و یارین، و همچنین الناقوره هدف قرار گرفتند.

رژیم صهیونیستی در این حملات از توپخانه، جنگنده و بمب‌های فسفری علیه جنوب لبنان استفاده کرد. در بامداد سه‌شنبه نیز پهپادهای اشغالگران ۴ فروند موشک به سمت حومه جنوبی الناقوره، یک موشک به سمت حومه شهر طیرحرفا و یک موشک به نزدیکیو الجبین شلیک کردند.

مقاومت اسلامی لبنان از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در اراضی اشغالی فلسطین در تاریخ پانزدهم مهر ماه، در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین عملیات‌های مختلفی را علیه مواضع ارتش صهیونیستی انجام داده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با نقض حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که با دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت فلسطین اشغالی را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

گروه‌های مقاومت طی هفته‌های اخیر در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه از چند جبهه صهیونیست‌ها را هدف قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =