ترکیب احتمالی گل‌گهر مقابل سپاهان

مارینوس اوزونیدیس با توجه به شرایط سپاهان به نتیجه‌ای جز پیروزی برابر سپاهان نمی‌اندیشد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، گل‌گهر در شرایطی به مصاف استقلال رفت که اوزونیدیس 3 بازیکن کلیدی تیمش که مهدی تیکدری، روبرتو تورس و نوید عاشوری بودند را در اختیار نداشت. اما حالا این سه بازیکن در تمرینات حضور داشته‌اند و آماده مصاف با سپاهانی هستند که اصلا حال و روز خوبی ندارد.

بیشتر بخوانید:

بیانیه استقلال علیه گل گهر منتشر شد

سرمربی یونانی گل‌گهر که در مصاف با استقلال هم اگر کمی خوش‌شانس‌تر بود می‌توانست 3 امتیاز را بگیرد، حالا امیدوار است شاگردانش در مصاف با سپاهان موفق به این کار شوند.
برای گل گهر از ساعاتی دیگر اخباری بار دیگر در خط دروازه خواهد ایستاد. مسیح زاهدی و سامان فلاح در قلب خط دفاعی بازی خواهند کرد و پست دفاع چپ و راست هم به رزاق‌پور و برزای سپرده می‌شود.

در خط میانی مهم‌ترین خبر بازگشت تورس و نوید عاشوری است که سبب می‌شود به احتمال زیاد بوحمدان نسبت به بازی قبلی از ترکیب خارج شود تا زنده‌روح و علیزاده دو هافبک دفاعی تیم شوند و یک خط جلوتر هم به احتمال فراوان علیرضا کوشکی، نوید عاشوری و روبرتو تورس بازی خواهند کرد و درنهایت سعید سحرخیران به نظر می‌رسد انتخاب اول اوزونیدیس برای حضور در ترکیب اصلی باشد. البته شانس یونس دلفی هم برای اولین حضور در ترکیب اصلی تیم کم نیست.

گل گهر ترکیب احتمالی گل‌گهر:

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، سامان فلاح، مسیح زاهدی، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح، نوید عاشوری، علیرضا کوشکی، روبرتو تورس و سعید سحرخیزان.
انتهای پیام/

کد خبر: 1213028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =