سپاهان نشان داد تیم آسیب‌پذیری است

پیشکسوت فوتبال گفت: بعد از بازگشت امتیازات کسر شده سپاهان و پرسپولیس تیم‌های دیگر بر این باور خواهند بود که آیا باید به حرف‌های سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال گوش کنند؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد مومنی، درباره بازگرداندن امتیازات کسر شده سپاهان و پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: با رأی کمیته استیناف و برگرداندن آرای کمیته انضباطی، خیلی از تیم‌ها ضرر کردند، چون تمام مدیران به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اطمینان داشتند و از قانون سقف بودجه عبور نکردند. البته باشگاه پرطرفداری مثل استقلال بعد از قطعی شدن رأی بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس، نمی‌داند به هوادارانش چه چیزی بگوید. جواد نکونام، سرمربی استقلال هم وقتی دید که ۴ امتیاز از سپاهان کم شده، سیستم ریسکی برای بازی‌های تیمش اتخاذ نکرد، چون مطمئن بود که کماکان در صدر جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

واکنش سپاهان به قرارداد ۱۰۰ میلیاردی رضا جاودانی

وی افزود: حالا و بعد از بازگرداندن امتیازات کسر شده از دو تیم سپاهان و پرسپولیس، تیم‌های دیگر بر این باور خواهند بود که آیا از این به بعد باید به حرف‌های سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال گوش کنند؟ اما با این وضعیت شخصیت و جایگاه تصمیم‌گیرندگان این دو نهاد فوتبال ایران زیر سوال رفته است و نمی‌توانند به تیم‌ها پاسخ قانع‌کننده‌ای بدهند.

استقلال این ظرفیت و توانایی را دارد تا بار دیگر به صدر جدول بازگردد

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه رأی کمیته انضباطی توسط کمیته استیناف وتو می‌شود، عنوان کرد: الان چندگانگی به وجود آمده و آیا اگر کمیته انضباطی تصمیمی بگیرد دیگر کسی به رأی این کمیته اعتماد می‌کند؟ چون امکان دارد کمیته استیناف آن رأی را رد کند. بر همین اساس سوالاتی پیش آمده و فدراسیون باید به این سوالات پاسخ بدهد تا اذهان عمومی و هواداران استقلال روشن شود که چه اتفاقاتی افتاده است؟

پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که اعضای تیم فوتبال استقلال در این وضعیت چه کاری باید انجام بدهند، ادامه داد: باید تمام اعضای تیم به خودشان متکی باشند و تمرکز و هدف خود را دنبال کنند و به حرف‌های کسی اطمینان و اعتماد نداشته باشند. آنها باید خودشان گلیم‌شان را از آب بیرون بکشند. همچنین باید به فکر هواداران‌شان باشند و از حیثیت و اعتبار استقلال دفاع کنند. چون این تیم ظرفیت و توانایی زیادی دارد تا بار دیگر به صدر جدول بازگردد.

وی افزود: استقلال هنوز ۱۶ بازی دیگر در لیگ برتر دارد و باید امتیازات زیادی را جمع‌آوری کند. ضمناً استقلال بازی‌های رودررو با سپاهان و پرسپولیس دارد. البته همه اعضای تیم نباید اشتباهی مرتکب شوند. در چند بازی اخیر، سپاهان نشان داده که تیم آسیب‌پذیری است و در طول فصل باز هم امتیاز از دست خواهد داد. باید با این نگرش تا انتهای فصل همه بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه تلاش کنند و ناامید نشوند.

مومنی درباره دیدار هفته پانزدهم استقلال با پیکان خاطرنشان کرد: با این فعل و انفعالاتی که در جدول لیگ برتر رخ داد و سپاهان صدرنشین شد باید در این بازی حداکثر امتیاز را بگیرند تا فاصله بیشتری تا نیم‌فصل تا صدر ایجاد نشود و حداقل با همین رتبه دوم نیمه اول لیگ را به پایان برسانند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1213285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =