هلاکت یک عامل تروریستی در سیستان و بلوچستان + جزئیات

یک عامل تروریستی حمله شبانه ‌به مقر انتظامی‌ راسک ‌در درگیری با نیروهای امنیتی سیستان و بلوچستان به هلاکت رسید.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ساعتی پیش نیروهای امنیتی در محدوده شهرستان بمپور در جنوب استان سیستان و بلوچستان جهت دستگیری یک عامل گروهک‌های تروریستی اقدام به عملیات کردند.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین جزئیات از انفجار تروریستی کرمان / آمار مجروحان به ۵۵ نفر رسید

امروز محل اختفای شرور متواری اکرم نارویی در محدوده روستای بهشت آباد از توابع شهرستان بمپور شناسایی و در درگیری و تبادل آتش دوطرفه، به درک واصل شد.

این شرور مسلح از عناصر اصلی تأمین‌کننده تجهیزات و پشتیبانی تیم تروریستی حادثه مقر فرماندهی انتظامی شهر راسک بود که در آن حادثه ۱۱ نفر شهید و ۸ نفر مجروح شدند.

نامبرده نقش بسزایی در ورود تروریست‌ها به داخل کشور و پشتیبانی اطلاعاتی، عملیاتی و اقدام تروریستی در حادثه بهمن سال ۱۴۰۱ دارد که در آن حادثه دو نفر از پرسنل فراجای شهرستان بمپور به شهادت رسیدند.

در این عملیات یک نفر از اعضا تیم تروریستی وابسته به شرور معدوم دستگیر و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات نیز کشف و ضبط شد.

در این حمله ناجوانمردانه تروریست‌های جیش‌الظلم‌ به یک مقر انتظامی در شهرستان راسک، ۱۱ نفر از پرسنل انتظامی به شهادت رسیده و تعدادی از نیروهای فراجا نیز مجروح شدند.

گروهک تروریستی «جیش الظلم» با انتشار بیانیه‌ای خبر داده نیروهایش ساعت دو بامداد شب جاری به مقر فرماندهی فراجای شهرستان راسک هجوم بردند.

در پی حمله تروریستی به مقر انتطامی در راسک، "مسلم شجاعیان"، "احسان بابایی"، "پوریا شیخ"، "ابوالفضل شهریاری"، "محمدحسن براهویی"، "علیرضا اکبر مزار"، "علی دشت‌پوری"، "حسن بابانیا"، "احمد خمری"، "مجید فیروزنیا" و "حمید رضایی‌امین" به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مسلم IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      0 0
      خداتک تک دشمنان اسلام وکشوررونابودکنه .شهیدان زنده اندتاابد