آتش‌سوزی گسترده یک ساختمان اداری در خیابان هاشمی / ۱۳ نفر نجات یافتند + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری در خیابان هاشمی و نجات ۱۳ نفر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اظهار کرد: ساعت ۱۰:۴۴ صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری در خیابان هاشمی تقاطع رودکی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

کیفرخواست ۷ متهم آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود صادر شد

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان از سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، گفت: ماموران آتش‌نشانی ظرف مدت ۵ دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که ساختمان درگیر با حریق یک ساختمان ۴ طبقه است.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران بیان کرد: ماموران بعد از ورود به ساختمان مشاهده می‌کنند که کانون آتش‌سوزی طبقه دوم این ساختمان است که وسعت این طبقه ۲۰۰ متر بوده و البته که این طبقه به عنوان پارکینگ خودرویی استفاده شده است.

آتش‌سوزی گسترده یک ساختمان اداری در خیابان هاشمی / ۱۳ نفر نجات یافتند + عکس

ملکی گفت: خوشبختانه هیچ خودرویی در این طبقه در لحظه وقوع حادثه وجود نداشت و آتش در قسمت انباری‌ها که وسعتی حدود ۴۰ متر داشتند شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه شعله‌ها به بخش‌های دیگر این ساختمان در حال سرایت بودند، گفت: آتش‌نشانان همزمان عملیات اطفای حریق را انجام داده و توانستند ۱۳ نفر را به سلامت از ساختمان خارج کنند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران در پایان گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشته و هم‌اکنون آتش‌نشانان در حال ایمن‌سازی و لکه‌گیری محل حادثه هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =