بذرپاش: مجوز ایرلاین‌های متخلف لغو خواهد شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: حقوق کارکنان بخش هوایی در آینده نزدیک ترمیم خواهد شد و اگر ایرلانی در حوزه عرضه بلیت دچار تخلفی شود بدون شک مجوز آن ایرلاین باطل خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز (۱۷ بهمن‌ماه) در آئین افتتاح و بهره‌برداری از ۸ پروژه در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به ارزش بیش‌از ۱۵۰۰ میلیارد ریال، گفت: صنعت هوایی ما با وجود تمام موانع و مشکلات، روبه جلو حرکت می‌کند. زمانی که از کلمه صنعت استفاده می‌کنیم قطعاً باید مؤلفه‌های داشته باشد و صنعت دارای مؤلفه‌های قیمت، مشتری و تکنولوژی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بذرپاش: ساخت خط‌آهن رشت-آستارا به زودی آغاز می‌شود

وی گفت: صنعت به معنای خرید هواپیما و بلیت نیست؛ قطعاً باید در صنعت مدیریت‌های حرفه‌ای باشد و اگر دیدگاه ما به صنعت درست نباشد با موانع روبه رو خواهیم شد.

بذرپاش تصریح کرد: صنعت هوایی کشور بسیار مورد قضاوت مردم است و باید عملکرد این بخش را با کیفیت و خدمات بهتر عرضه کنیم تا نظرات مردم مثبت شود. یکی از موضوعات صنعت، تصویری است که در ذهن مردم حک شده؛ در راستای استفاده مردم از صنعت، دارای ایراداتی مانند توسعه ناوگان هستیم که باید به هر نحوی توسعه ناوگان را الویت قرار دهیم و تحریم نباید تأثیری در صنعت کشور ما داشته باشد.

این مقام مسؤول افزود: حوزه قیمت‌گذاری بلیت‌های هواپیمایی را به طور جد پیگیری می‌کنم و از شرکت‌های هواپیمایی برای خرید هواپیما دعوت خواهیم کرد و اگر در این راستای شرکت‌های هواپیمایی نیاز به مجوز و تسهیلات باشند؛ قطعاً وزارت راه و شهرسازی همکاری‌های لازم را خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مشتری‌مداری الویت دوم وزارت راه و شهرسازی است و باید خدمات رفاهی حمل نقل را توسعه دهیم. در سفرهای خارجی الویت رفاه و اقتصاد هر کشور، فرودگاه آن مقصد است و افتتاح‌های اخیر در حوزه هوایی و فرودگاهی کشور اتفاقات خوبی بود که رخ داد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: البته موضوعات رسیدگی به پرسنل حائز اهمیت است و خلبانان و بخش‌های کنترلر، فنی و پشتیبانی نیز باید حقوق آنها اصلاح شود تا کارکنان این بخش انگیزه‌های داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: بلیت در تمام بخش‌های حمل و نقل کشور دارای اهمیت است و اگر ایرلاین هوایی دچار تخلف در راستای فروش بلیت شوند؛ بدون شک مطمئن باشند تا آخرین لحظه برای باطل کردن مجوز آن شرکت مقاومت خواهم کرد. زمانی که سوخت ۶۰۰ هزار تومانی عرضه می‌کنیم؛ در دولت برای افزایش سوخت هواپیما مسائلی مطرح شد اما به احترام وزیر راه و شهرسازی این اقدام را اجرا نکردند در نتیجه شرکت‌های هوایی بهانه‌ای بر گرانی بیش‌از اندازه بلیت نخواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =