رمز ماندگاری انقلاب، حضور مردم در صحنه است

غلام‌حسین محسنی اژه‌ای در اجتماع بزرگ مردم اصفهان در راه‌پیمایی 22 بهمن، رمز ماندگاری انقلاب را حضور مردم در صحنه دانست و بر اهمیت خدمت بی‌منتِ کارگزاران نظام به ملت ایران تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های ایسکانیوز از اصفهان، غلام‌حسین محسنی اژه‌ای در اجتماع بزرگ مردم اصفهان در میدان تاریخی نقش جهان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، ضمن تجلیل از نقش محوری مردم اصفهان در پشتیبانی از انقلاب از آغاز نهضت تاکنون، خاطرنشان کرد: رمز ماندگاری انقلاب در پنجمین دهه از حیات خود، حضور مردم در صحنه است.

رمز ماندگاری انقلاب، حضور مردم در صحنه است

محسنی اژه‌ای با تأکید به رابطه مستقیم میان استقلال ایران با فرهنگ ملی و مکتب دینی ایرانیان و راه‌بریِ رهبران انقلاب، موفقیت انقلاب اسلامی را در مقایسه با دیگر خروش‌های مردمی در جهان، امری بدیع خواند و افزود: برای سیاست‌مدارانِ دنیا و کسانی که [نتیجه] انقلاب‌های الجزایر، فرانسه و مشرق‌زمین را دیده بودند، انقلاب ایران پدیده‌ای حیرت‌آور بود!

رئیس قوه قضاییه با تعبیر انقلاب ۱۳۵۷ به «روحی تازه در میان نهضت‌های آزادی‌خواه جهان»، درخصوص چرایی خصومت «جریان استکبار» با جمهوری اسلامی گفت: انقلاب اسلامی، نظام وابستگی به شرق و غرب را از هم گسیخت؛ با پیام امام، بیداری‌ها رخ داد و استکبار همه تلاش خود را برای توقف این فرآیند به کار گرفت.

وی، هدفِ حمله صدام به ایران را نمایندگیِ دو قطب شرق و غرب برای توقف «صدور انقلاب» خواند و تأکید کرد: جنگ تمام عیار نظامی و اطلاعاتی، تسلیحات میکروبی، جنگ داخلی و جریان نفاق، سلطنت‌طلب و التقاط هم نتوانستند راهی برای توقف ایران پس از ۴۵ سال پیدا کنند.

بیش‌تر بخوانید: شکوه حضور مردم اصفهان در جشن چهل و پنج سالگی انقلاب

محسنی اژه‌ای با تأیید فشارهای موجود نظر معیشت، اشتغال و ازدواج، تداوم حضور مردم در میدان را موجب عبور از مشکلات دانسته و پیرامون «توطئه ترکیبی دشمن» اظهار داشت: ایجاد ناامنی داخلی، فشار بر ارزش‌ها و حجاب و عفاف با شکست روبه‌رو خواهد شد.

این عضو شورای سران قوا ضمن تأکید بر مدیون بودن کارگزاران نظام، با اشاره به چالش‌های آلودگی هوا، اشتغال، موضوع «مدیریت آب» را مهم‌ترین اقدام برای رونق تولید دانست و اضافه کرد: بدون حمایت از تولید، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال ممکن نخواهد بود.

رمز ماندگاری انقلاب، حضور مردم در صحنه است

غلام‌حسین محسنی اژه‌ای در پایان با توفیق دانستن «خدمت بی‌منت به مردم» از سوی کارگزاران، گفت: با وجود مسائل مهم فرهنگی، امنیتی، اقتصادی و معیشتی، باید با تلاش مضاعفی مسائل را مدیریت کنیم.

خبرنگار: مهرزاد سلیمی

انتهای پیام/

کد خبر: 1219777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =