پاکستان: اسلام‌آباد مصمم به تحکیم روابط همه‌جانبه با تهران است

سخنگوی دولت و وزیر اطلاع رسانی پاکستان با تاکید بر اهمیت روابط دیرینه و برادرانه ایران و پاکستان، گفت: اسلام‌آباد مصمم به تحکیم روابط همه جانبه با تهران است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، غلام مرتضی سولنگی دوشنبه شب در حاشیه مراسم باشکوه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی سفارت ایران در اسلام‌آباد اظهار داشت: از جانب دولت و مردم پاکستان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به دولت و ملت کشور دوست و همسایه ایران تبریک می‌گوییم.

بیشتر بخوانید:

ایران اقدامات تروریستی در پاکستان را محکوم کرد

وی با تاکید بر اهمیت روابط دیرینه و برادرانه ایران و پاکستان، افزود: اسلام‌آباد مصمم به تحکیم روابط همه جانبه با تهران است.

وزیر اطلاع رسانی پاکستان تاکید کرد: ملت ایران طی چند دهه گذشته با مقاومت و پشتکار موفق به کسب دستاوردهای چشمگیری شده است.

وی اظهار داشت که مسیر پیشرفت و توسعه ملت ایران با عزم و سرعت جدی ادامه دارد.

مرتضی سولنگی گفت که دولت‌های ایران و پاکستان درکی قوی از اهمیت روابط برادرانه خود و ارتباطات مهم بین مردم دو کشور دارند.

براساس این گزارش، مراسم باشکوه جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی سفارت ایران با حضور هم‌وطنان مقیم پاکستان، تعدادی از مقامات بلندپایه کشوری و لشکری این کشور، سفرا و دیپلمات‌های کشورهای مختلف مقیم اسلام آباد برگزار شد.

جلیل عباس جیلانی وزیر امور خارجه پاکستان به نمایندگی از رئیس جمهوری و نخست وزیر این کشور میهمان ویژه مراسم بود و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به سفیر ایران تبریک گفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =