علیرضا دبیر: پاداش قهرمانان المپیک باید بالای ۲۵ میلیارد تومان باشد

 علیرضا دبیر گفت: در مورد پاداش در خصوص وزارت ورزش حرف زدم و انتظار داریم بالای ۲۵ میلیارد برای قهرمانان المپیک در نظر بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران از درخواست برای پاداش بالای ۲۵ میلیارد تومان برای قهرمانان المپیک حرف زد و گفت:«من در مورد پاداش در خصوص وزارت ورزش حرف زدم و انتظار داریم بالای ۲۵ میلیارد برای قهرمانان المپیک در نظر بگیرد. کمیته ملی المپیک هم کار بزرگی می کند و باید از آنها تشکر شود. برای کسی که ۱۲ سال زمان صرف می کند مدال المپیک بگیرد کار بزرگی می کند و این پول هیچ چیز نیست.»

بیشتر بخوانید:

انتقاد علیرضا دبیر از حسن یزدانی؛ نباید این گونه کشتی بگیرد!

او ادامه داد:«من نمی گویم این پاداش ها بد بوده است اما خب برای قهرمانان المپیک پاداش ها باید افزایش پیدا کند.» دبیر با اشاره به حضور تیم ملی در جام یارگین گفت:« جام یاریگین جوان فرستادیم و می دانستیم چه نتیجه ای می گرفتیم.طبیعی است که مت تیم اصلی را به خانه رقبا و دشمن نمی فرستیم .باید بگویم که اعزام یک کشتی گیر همین طوری نیست و دنبال هدف هستیم .ما سال ۱۴۰۱ ،۶۶ اعزام داشتیم که یک رکورد بود و این شوخی نیست.ما اگر بچه ها را به مسابقات بین المللی نفرستیم در میادین بزرگ گاف می دهند.سن قهرمانی در دنیا پایین آمده و باید در این موضوع لیدر باشیم.ما در همه تورنمنت ها نباید دنبال نتیجه باشیم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1220030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =