اختلال در برخی پروازها به دلیل شرایط نامساعد هوا/ پرواز کرمان به عتبات به شنبه موکول شد

شرایط جوی منجر به اختلال در حرکت برخی پروازها شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شرایط جوی ناشی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور باعث شده تا تعدادی از پروازها دچار اختلال در زمانبندی حرکت شوند.

بیشتر بخوانید

هواشناسی ایران| بارش‌ها تا سه‌شنبه ادامه دارند/ هشدار نارنجی برای برخی استان‌ها

پرواز شماره ۱۱۲۴ امروز جمعه ۲۷ بهمن ماه در مسیر کرمان به بغداد که قرار بود ساعت ۶ صبح امروز انجام شود به علت نامساعد بودن هوای فرودگاه بغداد لغو شد.

با اعلام شرکت هواپیمایی ماهان قرار است این پرواز فردا (شنبه ۲۸بهمن) ساعت ۱۸ از فرودگاه بین المللی کرمان به مقصد بغداد انجام شود.

بر اساس این گزارش، ۲۷۲ مسافر این پرواز پس از پذیرایی توسط شرکت یاد شده، از پایانه بین المللی فرودگاه کرمان خارج شده اند.

اداره کل فرودگاه های استان کرمان در ادامه از مسافران درخواست کرد، با توجه به تغییر وضعیت هوا حتما قبل از حرکت به سمت فرودگاه ضمن تماس با سامانه ۱۹۹ (اطلاعات پرواز) از وضعیت پرواز مورد نظر مطلع شوند.

اختلال در پرواز تهران به اردبیل

روابط عمومی فرودگاه مهرآباد با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد:پرواز شماره ۴۹۵ شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران به اردبیل به علت بدی هوا فرودگاه مقصد به فرودگاه مهرآباد بازگشته است.

همچنین، در این اطلاعیه آمده است: مسافران محترم با توجه به شرایط جوی حاکم بر سراسر کشور و احتمال لغو یا تاخیر پروازها، برای اطمینان از پرواز خود می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۹ یا ۰۲۱۶۱۰۲۱ و ۴۴۶۶۵۵۱۹ و مراجعه به سایت mehrabad.airport.ir آخرین وضعیت پرواز خود را کنترل کنند.

کد خبر: 1220438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =