محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران ادامه دارد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ روز دوشنبه ۷ اسفند ماه در محورهای مواصلاتی استان ادامه دارد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

او افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

بیشتر بخوانید:

وضعیت جاده‌ها / تردد روان در محورهای شمالی

سرهنگ جهان تاب گفت:تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس، ممنوع است.

او با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز یک شنبه ۶ اسفندماه در این محور، افزود: به همین منظور این محور از ساعت ۱۱ صبح از ابتدای آزاد راه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام خواهد شد، از ساعت ۱۲ ظهر از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود، از ساعت ۲ بعد از ظهر از مرزن آباد به سمت تهران (مسیر شمال به جنوب) یک طرفه شده و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و مسیر از پل زنگوله تا مرزن آباد دو طرفه خواهد شد ضمن این که در طی این مدت، تردد از مسیر قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند از ساعت ۹ صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه مازندران در تشریح محدودیت‌های تردد برای انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روزهای جمعه، شنبه و دوشنبه ۴، ۵ و ۷ اسفندماه در این محور ادامه داد: به همین منظور ممنوعیت تردد در این محور از ساعت ۲ بعد از ظهر از ابتدای تهران شمال به مقصد چالوس انجام می‌شود، از ساعت ۳ بعد از ظهر از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز) به سمت چالوس انسداد کامل اعمال شده، از ساعت ۵ بعد از ظهر از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه می‌شود و از ساعت ۲۴ همان روزها طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دوطرفه خواهد شد.

او افزود: در طی این مدت، تردد از مسیر قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند از ساعت ۱۲ ظهر از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد همه تریلرها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای جمعه، شنبه و یک شنبه ۴، ۵ و ۶ اسفندماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی در روزهای جمعه و یک شنبه ۴ و ۶ اسفندماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

او در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن مدیریت سفر خود، با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =