برنامه هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال اعلام شد

هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مردان یکشنبه، ششم اسفند با هفت دیدار در شهرهای اردکان، گنبد، اسلامشهر، اصفهان، مشهد، ارومیه و یزد پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مردان یکشنبه، ششم اسفند با هفت دیدار در شهرهای اردکان، گنبد، اسلامشهر، اصفهان، مشهد، ارومیه و یزد پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید:

انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال تا حداکثر ۶ روز دیگر

فدراسیون والیبال اعلام کرد که "سازمان لیگ فدراسیون والیبال طی نظرسنجی با مدیران باشگاه‌های لیگ برتر والیبال در سال ۱۴۰۲ در خصوص ادامه لیگ برتر با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، عدم تعیین میزبان مسابقات باشگاه‌های آسیا از سوی کنفدراسیون آسیا، کمبود زمان مناسب جهت انجام اقدامات منجر به معرفی و حضور قهرمانی لیگ برتر در این مسابقات، همچنین فشردگی برنامه تیم ملی به منظور حضور شایسته در لیگ ملت‌ها تصمیم گرفت مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر را در تاریخ یکشنبه ۶ اسفند برگزار کند. "

تیم شهداب یزد که با ۱۴ برد در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد، فردا به مصاف چادرملو اردکان می‌رود که هشتم است. شهداب برای حفظ جایگاه خود باید در این دیدار برنده شود چرا که طبیعت هم با ۱۴ برد در رتبه سوم ایستاده است و شانس صعود به رتبه دوم را دارد.

در یکی دیگر از دیدارهای این هفته شاگردان پیمان اکبری در پیکان مهمان شهرداری ارومیه هستند. این دو تیم هر کدام ۱۳ برد دارند و پیکان پنجم و ارومیه در جایگاه هفتم قرار دارد. با توجه به تغییر روند دو تیم در نیم فصل دوم و حضورشان بین هشت تیم برتر انتظار بر این است که رقابت نزدیکی با هم داشته باشند.

از طرفی تماشاگران ارومیه‌ای که جزو پرشورترین تماشاگران والیبال هستند این روزها سالن غدیر ارومیه که به آشیانه درناها معروف است را پر می‌کنند تا تیم خود را تشویق کند. به همین دلیل پیکان باید آماده حضور در جوی پرشور در ارومیه باشد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان هم که صدرنشین لیگ است و هفته گذشته شهداب را شکست داد، فردا مهمان شهرداری گنبد است. به نظر می‌رسد شاگردان بهروز عطایی در فولاد کار سختی مقابل گنبد نداشته باشند چرا که تیم حریف در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد.

برنامه هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال مردان به شرح زیر است:

یکشنبه، ششم اسفند

ایفاسرام اردکان - مس رفسنجان

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی

نماینده سازمان لیگ: شهباز صدری (نماینده سازمان لیگ)، علی اصغر حاجی کاظمی (ناظر فنی و داوری)، مسعود ذوقی (داور اول) و بهزاد جهانگیری (داور دوم)

شهرداری گنبد کاووس - فولاد سیرجان ایرانیان

گنبد، سالن المپیک

حاج محمدعلی صباغ (نماینده سازمان لیگ)، حمید راهجردیان (ناظر فنی و داوری)، علیرضا قریب (داور اول) و جواد مرآتی (داور دوم)

طبیعت - پاس گرگان

اسلامشهر، سالن شهید بیضایی

بهرام سلیمانی (نماینده سازمان لیگ)، محمد شاهمیری (ناظر فنی و داوری)، وحید پورکاشیان (داور اول)، علیرضا پوردهقان (داو ردوم) و مهرداد شوشتری (داور ویدئوچک)

گیتی‌پسند اصفهان - هورسان رامسر

اصفهان، سالن مخابرات

خلیل یگانه مجد (نماینده سازمان لیگ)، علی یاوری (ناظر فنی و داوری)، ابراهیم فیروزی (داور اول) و محمد وحید مهرپور (داور دوم)

نیان الکترونیک مشهد - سایپا تهران

مشهد، سالن مهران

مهدی آشوری (نماینده سازمان لیگ)، مسعود قاری (ناظر فنی و داوری)، محمد عشقدوست (داور اول) و اکبر شرقی (داور دوم)

شهرداری ارومیه - پیکان تهران

ارومیه، سالن غدیر

حسین پورکاشیان (نماینده سازمان لیگ)، بهروز جعفری (ناظر فنی و داوری)، کیوان عابدزاده (داور اول) و مرتضی علایی (داور دوم)

شهداب یزد - چادرملو اردکان

یزد، سالن اختصاصی شهداب

امین‌الله برقی لشگری (نماینده سازمان لیگ)، محمد ابراهیم‌زاده (ناظر فنی و داوری)، محمدرضا کاویان (داور اول) و علی‌اصغر ثابتی‌پور (داو دوم)

انتهای پیام/

کد خبر: 1221584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =