جشنواره‌ جوان برتر ایران زمین، فرصتی بزرگی برای شناسایی جوانان نخبه در حوزه‌های مختلف است

غلامعلی حیدری: این جشنواره‌ها فرصتی برای شناسایی جوانان فعال است که از این ظرفیت‌ها برای حل مشکلات کشور استفاده گردد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری روز گذشته در جشنواره تجلیل از جوانان برتر استان با بیان اینکه امروز ۲ بوم‌گردی و بازارچه در لردگان به واسطه جوانان افتتاح شد، گفت: در این شهر ۲ بازارچه هر کدام با ۱۷۰ غرفه افتتاح شد که با توجه به نیازسنجی همین جوانان به مرحله اجرا رسید.
وی افزود: بعد از انقلاب توجه ویژه‌ای به نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان شده است که لازم است این جوانان شناسایی و در امور استان و کشور به‌کارگیری شوند.
غلامعلی حیدری بیان داشت: یکی از کارهای جوانان شناسایی خلأهای کشور است که باید با شناسایی چالش‌ها در قالب هیئت اندیشه‌ورز، مشکلات را شناسایی و در رفع آن‌ها اقدام کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: برای اینکه بتوان توسعه و پیشرفت را در دستور کار قرار داد باید استفاده از جوانان دانش‌بنیان را مورد توجه داشته باشیم.
وی افزود: این جشنواره‌ها فرصتی برای شناسایی جوانان است که جوانان فعال رصد و شناسایی شوند و از این ظرفیت برای حل مشکلات کشور استفاده گردد.
یادآور می‌شود در پایان این برنامه از ۶۵ جوان برتر ایران زمین در استان چهارمحال و بختیاری در ۲ حوزه تخصصی و عمومی با اهدا لوح تقدیر، تندیس و هدیه نقدی تجلیل شد.

خبرنگار: رضا کمالی

انتهای پیام/

کد خبر: 1223515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =