سارق طلافروشی‌های تهرانسر به دام افتاد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق طلا فروشی در محله تهرانسر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌به دنبال شکایت چند نفر از کسبه صنف طلا و جواهر فروشی در محله تهرانسر عوامل تجسس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر بلافاصله وارد عمل شده و با مراجعه به مغازه‌های مورد سرقت واقع شده تحقیقات ابتدایی خود در این زمینه را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری باندی که اقدام به خالی کردن حساب مردم می‌کرد

وی افزود: با بررسی های دقیق و کارشناسی مح‌ های وقوع سرقت و بررسی فیلم های ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته، ماموران کلانتری موفق به شناسایی سارقان شده و متوجه شدند که شگرد سرقت آنان بدین طریق بوده که وارد مغازه‌های شلوغ شده و درخواست مشاهده نمونه جواهرات زیادی را از فروشنده کرده‌اند و در همین حین یکی از آنان حواس فروشنده را پرت کرده و فرد دیگری اقدام به سرقت چند نمونه از جواهرات کرده است.

قاسم پور ادامه داد: ماموران کلانتری پس از شناسایی چهره هر دو سارق شروع به گشت زنی در حوالی همان مغازه‌ها وچهره زنی مقابل سایر مغازه‌های طلافروشی محدوده کرده و پس از مدتی یکی از سارقان را که قصد ورود به طلافروشی را داشت مورد شناسایی قرار دادند. در ادامه ماموران بلافاصله سارق را دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از کیف همراه وی تعدادی طلای سرقتی را کشف کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم در مقر انتظامی، گفت: متهم در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی با همکاری همدستش اعتراف کرد. همدست دیگر این فرد نیز مورد شناسایی قرار گرفته و اقدامات برای دستگیری او ادامه دارد. متهم دستگیر شده نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =