کاهش ۶۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان کرمانشاه در ایام نوروز

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش ۶۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در راه‌های برون شهری استان در ۹ روز سپری شده از طرح نوروزی سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، سرهنگ عبدالحسین زارع رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، اظهار داشت: خوشبختانه از ۲۴ اسفندماه و همزمان با آغاز سفرهای نوروزی؛ علیرغم پر حجم شدن ترافیک جاده ها، تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با روند کاهشی همراه بوده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: با گذشت ۹ روز از طرح نوروزی، تصادفات منجر به فوت به میزان ۶۰ درصد و تعداد جان باختگان ۶۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

وی افزود: در طرح نوروزی تعداد ۱۲۴ تیم گشتی محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند و در راستای برقراری نظم و امنیت ترددها به صورت شبانه روزی بر جریان ترافیک نظارت و با تخلفات بدون اغماض و برابر قانون برخورد می کنند.

زارع در پایان خاطرنشان کرد: به کلیه کارشناسان تصادفات نیز ابلاغ شده است در تصادفات خسارتی چنانچه یکی از طرفین مسافر نوروزی باشد، برای رفاه حال آنان و بدون در نظر گرفتن میزان خسارت، کروکی ترسیم شود تا در شهرهای خود به شرکت های بیمه مراجعه نمایند.

انتهای خبر/

کد خبر: 1225314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =