به هواداران قول می‌دهم در سال جدید فولاد متحول شده‌ای را خواهند دید

مربی فولاد گفت: به هواداران فولاد قول می‌دهم در سال جدید فولاد متحول شده‌ای را خواهند دید که نتایج گذشته‌اش را جبران خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،حسین کعبی در خصوص شرایط فوتبال ایران در سالی که پشت سرگذاشتیم، اظهارداشت: متاسفانه سال ۱۴۰۲ سال خوبی برای فوتبال ما نبود. تیم های ملی ما در رده های مختلف در این سال نتوانستند شرایط و نتایج خوبی داشته باشند؛ در این سال متاسفانه نتوانستیم در ‌های ملی نتایج لازم را بگیریم و تیم‌های باشگاهی‌مان هم در آسیا توفیقی نداشتند و در مجموع می‌توان گفت یکی از سال‌هایی بود که فوتبال ایران در آن روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت.

بیشتر بخوانید:

ویسی سرمربی فولادخوزستان شد

وی در ادامه تاکیدکرد: در زمینه فوتبال متاسفانه در این سال شاهد بی‌نظمی‌ها بی‌اخلاقی‌ها و هرج و مرج زیادی در عرصه باشگاهی هم بودیم، برخوردهای غیر فوتبالی در مستطیل سبز و حواشی آنقدر زیاد بود که فوتبال را تحت شعاع قرار داده بود. در این فصل و در هفته های مختلف لیگ کمتر شاهد بودیم که تیم‌ها علیه هم بیانیه‌ای صادر نکنند و بی‌اخلاقی‌هایی را در قبال یکدیگر نداشته باشند. در زمینه داوری هم مشکلاتی وجود داشت در حالی که قرار بود کم کم سیستم کمک داور ویدیویی برای همه بازی‌ها انجام شود شاهد بودیم که تنها در یکی دو بازی دربی از این سیستم بهره‌گیری شد و اشتباهات داوری خیلی از تیم‌ها دچار ضرر و زیان شدند.

مربی جوان فولاد در مورد وضعیت این تیم در این فصل تصریح کرد: اتفاقات بد فوتبالی در این سال گریبان فولاد را هم گرفته بود. متاسفانه فولاد در فصل در این سال نوسان زیادی داشت به طوری که جایگاه این تیم در رده‌های پایین جدول قرار گرفت اما امیدوار هستیم که در سال جدید بدبیاری‌ها و بدشانسی‌های فولاد به پایان برسد. من به هواداران فولاد قول می‌دهم در سال جدید فولاد متحول شده‌ای را خواهند دید که نتایج گذشته‌اش را جبران خواهد کرد.

بازیکن سابق تیم ملی خصوص ناکامی ایران در جام ملت‌ها در این سال تصریح کرد: همه ما امیدوار بودیم که در جام ملت‌ها تیم ما بدبیاری‌ها و بدشانسی‌های ادوار گذشته‌اش پایان بدهد اما متاسفانه دوباره بر بزنگاه نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم. ما در بازی با ژاپن وقتی با آن شرایط موفق شدیم حریف گردن کلفت‌مان را پشت سر بگذاریم انگار جام برای ما تمام شد و شاید یکی از دلایل ناکامی ما برابر قطر غروری بود که تیم به آن دچار شده بود و متاسفانه مقابل قطر با نمایش دور از انتظار باختیم و از رسیدن به فینال و قهرمانی باز ماندیم.

حسین کعبی در مورد وضعیت فوتبال ایران در سال جدید گفت: پیش بینی سخت است به هر حال بخش مهمی از مشکلات فوتبال ما در بحث مدیریتی و ساختاری است که باید حل شود. اگر ما فوتبال خوب توأم با نتیجه را می‌خواهیم باید به فکر حل زیرساختی مشکلات باشیم. تیم ملی ما در سال جدید که با بازی‌های مقدماتی جام جهانی آغاز شده است باید شرایطی داشته باشد تا بتواند ضمن صعود بی‌دردسر به جام جهانی تیم قوی و باپشتوانه ای را داشته باشد. در جام ملت‌ها یکی از مشکلات تیم ما میانگین بالای سنی بود و حالا ناگزیر به تغییر نسل و خروج برخی از بازیکنان پا به سن گذاشته و اضافه شدن برخی جوانان هستیم. این جوانان نیروهای فوتبالی خوبی هستند که می‌توانند فوتبال ایران را متحول کنند به شرط اینکه به آنها بها دهیم و بدانیم از آنها چطور باید استفاده کنیمک

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای ورزش و فوتبال ایران در سال جدید خاطرنشان کرد: امیدوارم سال جدید با اتفاقات فوتبالی و غیر فوتبالی خوبی برای همه مردم ایران همراه باشد. مردم ایران شایسته بهترین‌ها هستند امیدوارم مسئولان مشکلات زندگی و معیشتی مردم را حل کنند تا مردم در آسایش و راحتی به سر ببرند. امسال ما المپیک را هم در پیش رو داریم ورزش ایران سال ورزشی مهمی را پیش روی دارد که انشاالله با افتخارآفرینی ملی‌پوشان ما در رشته‌های مختلف توأم شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1225614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =