بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری طی بیانیه‌ای ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولی‌الموحدین امیرالمومنین علی(ع) و گرامی‌داشت لیالی قدر، از ملت بزرگ ایران، دعوت می‌کند در ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت یوم‌الله دوازده فروردین که در مساجد محوری، مصلی‌ها، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه برگزار می‌شود حضور به‌هم رسانند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولی‌الموحدین امیرالمومنین علی(ع) و گرامی‌داشت لیالی قدر، طی بیانیه‌ای به‌مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران، از ملت بزرگ ایران مخصوصاً مردم شریف چهارمحال و بختیاری، دعوت به شرکت در ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت یوم‌الله دوازده فروردین کرد.

متن کامل بیانیه به‌شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ نُریدْ اَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الاْرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ اَئِمَّةً‏ وَ نَجْعَلُهُمُ الْوارِثینَ

روز 12 فروردین، روز وحدت و اتحاد ملی مردم غیور و قدرشناس ایران و حول محور انقلاب اسلامی و تجلی عزم و اراده راسخ ملی مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی، و مقطع تاریخی بی‌نظیر در تاریخ کشور ما و نقطه مکمل و متمم مبارزات مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی است.
روزی است که اسلام حیات دوباره یافت و اراده ملی ایرانیان را بر سرنوشت خود تثبیت و بارقه امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید؛ روزی که بعد از قرن‌ها رنج و درد، جلوه‌ای از وعده خداوند تبارک وتعالی متجلی گشت؛ و ملت مسلمان ایران با فریاد رسا و بلند آری، نظام اسلامی را تثبیت و سال‌ها مبارزه، جهاد و ایثار خون پاک هزاران شهید لاله گون به ثمر نشست و اراده‌های راسخ و عزم ملی عموم قاطبه مردم، در تأیید انقلاب اسلامی و تثبیت حکومت اسلامی تجسم عینی گرفته، اولین نظام مردم سالار دینی در جهان متولد و رویش آیه‌های سبز انقلاب اسلامی و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، اولین ثمره نهال نوپای نظام اسلامی گشت.
یوم الله 12 فروردین جلوه‌ای از پیروزی مستضعفان بر مستکبرین و زمینه‌ساز تحقق حکومت عدالت‌محور جهانی در سپهر سیاست بین‌الملل، گفتمانی نوین، غنی و امیدبخش برای محرومان و مستضعفان را سبب شد. از این‌رو، 12 فروردین در میان ایام‌الله و جزء مهم‌ترین، پربرکت‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین روزهای تاریخ ماست.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولی‌الموحدین امیرالمومنین علی(ع) و گرامی‌داشت لیالی قدر، از ملت بزرگ ایران، دعوت می‌کند در ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت یوم‌الله دوازده فروردین که در مساجد محوری، مصلی‌ها، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه برگزار می‌شود حضور به‌هم رسانند.
گفتنی‌است، این مراسم در شهرکرد، ساعت 22:30 شامگاه 12 فروردین در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

خبرنگار: محمدرضا نیازی شهرکی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =