زمین‌گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۲۶۰ کیلو گرم تریاک و دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس؛ سردارعلی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان خمیر در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق مواد مخدر، شب گذشته حین گشت زنی در یکی از محورهای فرعی و روستایی این شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

بیشتر بخوانید:

قتل هولناک نو عروس با ۲۰ ضربه چاقو در بازار

وی افزود: راننده خودرو با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که در یک عملیات ضربتی پلیسی خودرو متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۶۰ کیلو تریاک کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد نیز طی عملیاتی دیگر در شب گذشته ضمن شناسایی یک بارانداز و محل دپو مواد مخدر در یک منزل در این شهرستان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در بازرسی از منزل مورد نظر ۱۰۰ کیلو تریاک کشف و دو قاچاقچی دیگر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: برخورد و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت مستمر در دستور کار پلیس بوده لازم است شهروندان نیز در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ و تلفن گویای ۱۲۸ به پلیس مبارزه با مواد مخدر گزارش کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =