بررسی مسائل اقتصادی روز کشور در کرسی‌های آزاد اندیشی

رئیس داوران محور اقتصادی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد گفت: تلاش شده تا مشکلات و گزاره‌های روز کشور در محور اقتصادی کرسی های آزاد اندیشی نقد و بررسی شوند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، یزدان نقدی عضو هئیت علمی گروه اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس داوران محور اقتصاد رویداد سراسری کرسی‌های آزاد اندشی که در دانشگاه آزاد تهران غرب در حال برگزاری است، گفت: در محور اقتصادی کرسی های آزاد اندیشی سعی کردیم گزاره هایی را انتخاب کنیم که مشکلات روز کشور باشد. به عنوان مثال جوانان سعی دارند کاری که انجام می‌دهند زودبازده باشد، یا اینکه سرمایه گذاری هایی که به طور نمونه در بورس انجام می دهند به علت وجود برخی مشکلات شاید بازدهی لازم را نداشته باشند، در این کرسی ها بدنبال پاسخ به دلایل ایجاد این بحران در بورس و راه حل برون رفت از این بحران خواهیم پرداخت.

نقدی اظهار کرد: سعی ما بر این بودکه سوالات کاربردی و به طور ویژه اقتصادی و همچنین چالش‌های دانشجویان و خانواده ها را در این بحث ها را مطرح کنیم وتک بعدی نگاه نکنیم. سرمایه گذاری های مفید و مضر را بررسی کنیم و حتی از نظر سیاسی بررسی کنیم که آیا نزدیکی ما به شرق بهره اقتصادی بهتری دارد یا به غرب. تحریم ها چه اثری بر اقتصاد و مبادلات تجاری خواهد گذاشت.

رئیس داوران محور اقتصادی رویداد سراسری کرسی های آزاد اندیشی گفت: هدف ما در محور اقتصاد این است که بتوانیم با استخراج یک سری از ایده های ناب و انعکاس آن به مسئولان به بحث تورم و در نهایت معیشت مردم کمک کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: محور اقتصادی از محور های جذاب و مهم کرسی های آزاد اندیشی است که خیلی از شرکت کننده ها حتی رشته هایی غیر از رشته های مالی و اقتصاد در این محور شرکت کردند و ایده هایشان را مطرح می‌کنند تا انشالله بتوانیم به جمع بندی خوبی برسیم و نتایج مثبتی داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1231889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =