تشکیل کمیته تخصصی آموزش «سواد موسیقی» در مدارس سما

کمیته تخصصی آموزش سواد موسیقی به منظور تدوین یک برنامه مدون، به پیشنهاد معاونت فرهنگی، هنری و تربیت بدنی برگزار شد و هدف از تشکیل این کمیته تخصصی افزایش و بهره برداری بیشتر از فضای هنری مدارس و استفاده مفید از پتانسیل دانش آموزان ساعی و کوشا است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کمیته تخصصی آموزش سواد موسیقی به منظور تدوین یک برنامه مدون، به پیشنهاد معاونت فرهنگی، هنری و تربیت بدنی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

شبکه علمی دانشگاه آزاد در خدمت تربیت تسهیلگران توسعه روستا

این جلسه به میزبانی معاونت فرهنگی، هنری و تربیت بدنی سازمان سما با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید وحید معتمدی معاون فرهنگی ،هنری و تربیت بدنی، مجید اخشابی موسیقی دان و عضو هیئت علمی دانشگاه، بابک دهقانی موسیقی دان و نماینده مدارس سما، سیدمحمدنیما صفا مدیر نظارت و راهبری فرهنگی و هنری و سایر مدعوین به صورت حضوری و مجازی (ترکیبی) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید وحید معتمدی ضمن بیان ضرورت تشکیل این کمیته نسبت به ترسیم نقشه راه اقدام کرد.

وی در ادامه افزود: هدف از تشکیل این کمیته تخصصی افزایش و بهره برداری بیشتر از فضای هنری مدارس و استفاده مفید از پتانسیل دانش آموزان ساعی و کوشا است.

در ادامه سایر اعضا نسبت به بیان نظرات تخصصی در خصوص روش های آموزش این حیطه پرداختند و ضمن تقسیم کار ، زمان بندی اجرا نیز مشخص شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1232108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =