آغاز کاهش حضور نظامیان اسرائیل در جنوب لبنان

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی کاهش نظامیان خود در لبنان را آغاز کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی کاهش نظامیان خود در لبنان را آغاز کرده است.

در این گزارش آمده است که دونالد ترامپ، رئیس دولت تروریستی آمریکا، خواستار خروج جزئی رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان شد.

بر اساس این گزارش، ارتش صهیونیستی از ساعت 6 صبح محدودیت‌های اعمال شده در «مناطق خط مقدم» را لغو کرده است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: دولت ترامپ به دنبال کاهش عمق خط زرد در داخل لبنان است.

انتهای پیام/

کد مطلب: 1310068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha