حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان

در اثر حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودروی در حال حرکت در جنوب لبنان، دو نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز؛ رژیم اشغالگر بار دیگر آتش بس لبنان را نقض کرده و یک خودروی در حال حرکت را در منطقه کفررمان در جنوب این کشور هدف حمله پهپادی قرار داد.

رژیم صهیونیستی امروز همچنین یک خودروی دیگر را در منطقه حی الدیر در جنوب لبنان هدف قرار داده است.

وزارت بهداشت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم اشغالگر در این حملات پهپادی خود، دو نفر از لبنانی‌ها را به شهادت رساند.

انتهای پیام/

کد مطلب: 1310321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha