تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس

سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ایوِت کوپر، وزیر امور خارجه انگلیس عصر امروز جمعه به صورت تلفنی گفتگو کردند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگوی تلفنی، همتای انگلیسی خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفت‌های حاصل‌شده در اجرای تفاهمات و رایزنی‌های انجام‌شده قرار داد.

طرفین همچنین با بررسی آخرین تحولات دوجانبه و منطقه‌ای ، بر تداوم رایزنی‌های دیپلماتیک با هدف حمایت از ثبات منطقه‌ای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید کردند.

انتهای پیام/

کد مطلب: 1310473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha