نشست خبری فیلم «برادرم خسرو» با یادی ازشهاب حسینی

نشست خبری فیلم سینمایی "برادرم خسرو " ظهر امروز 20 بهمن ماه در با حضر کارگردان و بازیکران و تعدادی از عوامل فیلم در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایسکانیوز، نشست خبری فیلم سینمایی "برادرم خسرو" ظهر امروز 20 بهمن ماه در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد. احسان بیگلری کارگردان این فیلم و بازیگران آن ناصر هاشمی، جواد یحیوی و هنگامه قاضیانی همراه با تعدادی از عوامل فیلم در این نشست حضور داشتند.

در ابتدای نشست علی علایی منتقد جلسه گفت: سینمای ایران در حال پوست اندازی است و این اتفاق حاصل تلاش هنرمندان جوانی است که در بخش نگاه نو جشنواره شرکت کرده اند و گوی سبقت را از دیگران ربوده اند و این اتفاق باعث خوشحالی است وجای تبریک دارد.

این منتقد در ادامه گفت: احسان بیگلری در فیلمش با تحقیق و پژوهش توانسته چهره واقعی افسردگی دو قطبی را به درستی نمایش دهد.

احسان بیگلری کارگردان فیلم "برادرم خسرو" در ادامه صحبتهای علایی گفت: البته به این خاطر به سراغ بیماری افسردگی دو قطبی رفتم چون به دنبال بهانه ای بودم تا وارد قصه شوم.

هنگامه قاضیانی بازیگر، با بیان اینکه آخرین نفری بوده که به عوامل فیلم پیوسته گفت: این فیلم را بسیار دوست دارم و می توانم بگویم طی 20 سال فعالیتم در سینما، "برادرم خسرو" تنها فیلمی بود که به سلیقه من در سینما نزدیک بود و من این شانس بزرگ را داشتم که در فیلم "برادرم خسرو" بازی کنم.
قاضیانی گفت: جدا از فیلمنامه خود "برادرم خسرو" باید بگویم که فضای تولید فضای درست و انسانی بود.

در میانه جلسه سعید ملکان از شهاب حسینی یاد کرد و گفت: اگر شهاب نبود قطعا این فیلم ساخته نمی شد زیرا شهاب حسینی به عنوان سرمایه گذار و بازیگر در این فیلم حضور داشت.

ناصر هاشمی بازیگر هم در ادامه نشست گفت: پس از خواندن فیلمنامه بحث هایی متعددی درباره روند داستان انجام دادیم و نتیجه کلنجار رفتم با نقش ناصر همانی است که در فیلم می بینید.

هاشمی نیز از شهاب حسینی تشکر کرد و گفت: شهاب حسینی برای سرمایه گذاری در این فیلم پولی را که می خواست برای تبلیغ از یک کالا به دست آورد خرج سینما کرد و از فیلمسازان فیلم اولی حمایت کرد.

در پایان این نشست جواد یحیوی دیگر بازیگر فیلم درباره نحوه حضورش در فیلم "برادرم خسرو" گفت : معمولا گاه به گاه در سینما فعالیت می کنم اما به تازگی به من اجازه داده شده است که در تئاتر و سینما جلوی دوربین بروم. فیلمنامه "برادرم خسرو" فیلمنامه خوبی داشت و همین مساله برای من انگیزه ای شد تا نقش مرتضی را بازی کنم.

502502

کد خبر: 589125

وب گردی

وب گردی