مدیر سازمان تیم های ملی جودو: نماینده ایران بهتر از حریف بلژیکی بود

مدیر سازمان تیم های ملی جودو پس از شکست و حذف جواد محجوب نماینده جودو ایران در بازی های المپیک 2016 ریود گفت: جواد محجوب بهتر از حریف بلژیکی بود، او شانس صعود داشت، اما باخت و حذف شد.

به گزارش ایسکانیوز، «محمد رضا رودکی» گفت: نمایندگان اعزامی جودو ایران به بازی های المپیک 2016 ریو سرمایه های جودو ایران هستند، البته باید توجه داشت که در نتایج کسب شده خیلی مسائل دخیل است.
وی افزود: محجوب تمرکز لازم را نداشت و به همین دلیل باخت، سعید ملایی هم کارش را انجام داد اما روی دو اشتباه باخت و حذف شد.
مدیر سازمان تیم های ملی جودو با بیان اینکه حریف سعید ملایی که باعث حذف وی شد، در نهایت به عنوان قهرمانی رسید، گفت: محجوب هم شرایط خوبی داشت اما نتوانست درست تمرکز کند و به همین دلیل باخت، البته اینجا المپیک است، تاکنون سه نفر از قهرمانان جهان حذف شده اند، المپیک شرایط خاصی دارد، هر ورزشکاری اشتباه کمتری مرتکب شود، برنده می شود.
وی با اشاره به مسائل و حاشیه های اخیر جودو گفت: تا امروز صحبتی نکردیم تا آرامش حفظ شود، با مسایل مختلفی مواجه بودیم، همین دو سه ماه آخر با جذب اسپانسر توانستیم دو اعزام داشته و سهمیه های خود را حفظ کنیم و گر نه ممکن بود، سهمیه ها از دست برود.
مدیر تیم های ملی جودو که امروز به عنوان مربی هدایت جواد محجوب را به عهده داشت، در باره اینکه چقدر از نظر فنی از دو ملی پوش ایران رضایت دارد، گفت: از سعید ملایی هم راضی هستم، هم ناراضی، مولایی باید المپیک را می دید، چون خیلی زحمت کشیده بود. اما چند اشتباه فردی داشت که اگر آنها را انجام نمی داد، می توانست برنده باشد. در مورد محجوب هم باید بگویم که او تمرکز لازم را نداشت.
رودکی با حمایت از جودکاران ایران گفت: ما محدودیت های زیادی داشتیم و اگر در این چند ماه اخیر کمیته ملی المپیک کمک نمی کرد، ممکن بود حتی در المپیک هم شرکت نمی کردیم. مشکلات ما به حدی بود که حتی در زمینه لباس و وسایل اولیه هم با مشکل روبرو بودیم.

601/401

کد خبر: 669128

وب گردی

وب گردی