تعیین تکلیف لیگ تا ۴٨ ساعت آینده/ فتحی مدیرعامل استقلال را تهدید به شکایت کرد/ اولتیماتوم بازیکن خارجی به پرسپولیس

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

ایسکانیوز - هادی شاه مرادی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

اولین واکنش استراماچونی به پیشنهاد تیم ملی

اگرچه شایعاتی در مورد حضور آندره آ استراماچونی روی نیمکت تیم ملی ایران شنیده می شود، اما این سرمربی تاکید کرد اولویت او در آینده کار کردن در ایتالیا است.‌ استراماچونی گفت: اولویتم برای کار کردن در آینده کشور ایتالیا است و ترجیح می دم در کشور خودم کار کنم.

او در مورد دوران حضورش در استقلال هم گفت: دوران حضورم در ایران بسیار زیبا و باور نکردنی بود. من همیشه نسبت به حسی که هواداران استقلال به من داده اند ممنون هستم. در آن ۶ ماه هواداران استقلال حسی به من دادند که فراتر از فوتبال بود.

میلیچ: امروز بانک های اروپا تعطیل است

امروز رسانه رسمی باشگاه استقلال مدعی شد که قسط اول پول هروویه میلیچ به حساب او واریز شده است و در روزهای بعد مطالبات او تسویه خواهد شد.

هروویه میلیچ در مورد دریافت بخشی از مطالباتش به ورزش سه گفت: همانطور که می دانید امروز بانک های اروپا تعطیل است و بنابراین پولی به حساب من واریز نشده است.

البته با توجه به اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال به احتمال فراوان فردا پول میلیچ به حساب این بازیکن واریز خواهد شد تا این بازیکن همچنان به کارش در این باشگاه ادامه بدهد.

فتحی مدیرعامل استقلال را تهدید به شکایت کرد

احمد سعادتمند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما مدعی شد که امیر حسین فتحی از این باشگاه حقوق ٢۵ میلیونی گرفته است، موضوعی که البته با واکنش مدیرعامل سابق این باشگاه همراه شد.

بعد از این اتفاق فتحی با مدیرعامل استقلال تماس گرفت و به احمد سعادتمند اعلام کرد اگر سندی در مورد درآمد ٢۵ میلیونی او دارد می تواند منتشر کند و در غیر اینصورت از وی شکایت خواهد کرد.
البته در این بین احمد سعادتمند در مصاحبه خود اعلام کرد کامران منزوی چنین موضوعی را به او اعلام کرده است اما هنوز عضو هیئت مدیره استقلال واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

امیرحسین فتحی در گفت و گو‌ با ورزش سه این خبر را تایید کرد.

تکلیف لیگ تا ۴٨ ساعت آینده مشخص می‌شود

در روزهایی که هنوز تکلیف برگزاری لیگ مشخص نیست و هنوز مجوز آغاز تمرینات صادر نشده است قرار است ظرف ۴٨ ساعت آینده ستاد مبارزه با کرونا جلسه ای در مورد شروع تمرینات برگزار کند.

در این جلسه احتمالا از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نماینده حضور خواهند داشت و در مورد مجوز شروع تمرینات تصمیم گیری خواهد شد.

گفتنی است برخلاف شایعات به وجود آمده اراده سازمان لیگ برتر ادامه بازی ها است و به احتمال فراوان بازی ها از اواخر خرداد ماه آغاز خواهد شد.

دردسر 2.5 میلیاردی ماشین‌سازی برای بازشدن پنجره

لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی کنونی فولاد خوزستان که در گذشته به مدت دو فصل پیراهن گسترش فولاد(ماشین سازی کنونی) را برتن کرد، به خاطر مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرده و باشگاه تبریزی را به دردسر انداخته است. حکمی که شیمبا علیه ماشین سازی در فیفا گرفته باعث شده این تیم به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی محکوم شود و حالا مسئولان ماشین سازی به دنبال توافق با این بازیکن هستند.

این مهاجم برزیلی 160 هزار دلار(حدود 2.5 میلیارد تومان) از باشگاه ماشین سازی طلبکار است و مدیران ماشین سازی درصدد هستند تا با این بازیکن به توافق برسند و مطالباتش را پرداخت کنند. اگر این اتفاق بیفتد، ماشین سازان می‌توانند با دریافت نامه رضایت از پریرا پنجره نقل وانتقالاتی خود را باز کنند و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ می‌دهد.

اوساگونا تا 5 خرداد به پرسپولیس فرصت داد

کریستین اوساگونا، مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست، در شرایطی تهران را با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال ترک کرد که مدیران تیم به او وعده پرداخت مطالباتش را داده بودند.

اکنون اما با گذشت چند هفته از این وعده، او هنوز موفق به دریافت این مطالبات نشده و از وضعیت موجود ناراضی است. مدیربرنامه بلژیکی این بازیکن طی روزهای اخیر دو نامه به باشگاه ایمیل کرده و هفته گذشته نیز در گفتگویی که با رسول پناه داشته به او وعده داده شد که تا 5 خرداد بخشی از مطالبات اوساگوآنا پرداخت خواهد شد.

اوساگوآنا که در دربی موفق شد یک پاس گل به نام خود کند، گلایه خود را بابت این موضوع و بی توجهی باشگاه به مطالباتش را اعلام کرده و در انتظار تحقق وعده مدیران تیم تا 5 خرداد است. در صورتی که این موضوع نهایی نشود، او قادر است با توجه به سررسید مطالباتش طی ماه‎های اخیر به فیفا شکایت برده و ضمن فسخ قراردادش، پرونده جدیدی علیه این باشگاه شکل دهد.

قرارداد ۵۵۰ هزار دلاری سرمربی پیشین استقلال با کلی آپشن

رضا افتخاری، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در تازه‌ترین مصاحبه خود گفت که قرارداد وینفرد شفر و دستیارانش ۸۰۰ هزار دلار بود، اما حرفی از قرارداد عجیب پسر شفر نزد و از مبلغ اصلی قرارداد و آپشن‌های قرارداد شخص شفر هم کلامی به زبان نیاورد.

با این حال، بد نیست بدانید مبلغ قرارداد شفر ۵۵۰ هزار دلار بود که البته کلی هم آپشن داشت. مثلا بعد از قهرمانی استقلال در جام حذفی باشگاه‌های کشور به شفر پاداش «بسیار خوبی» تعلق گرفت.

قرارداد پسر شفر هم به عنوان آنالیزور استقلال با توجه به قیمت دلار خیلی زیاد می‌شد، اما به هر حال سرمربی پیشین استقلال تاکید زیادی روی حضور پسرش در این تیم داشت.

نامه جمعی از باشگاه‌های لیگ برتری برای تعطیلی فوتبال

ماجرای تعطیلی یا ادامه مسابقات فوتبال طی روز‌ها و هفته‌های گذشته بحث داغ این حوزه پرمخاطب بوده است. در اینباره سازمان لیگ برنامه ریزی‌های لازم برای شروع مسابقات را انجام داده، اما ستادمبارزه با کرونا مخالف شروع تمرینات به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران است.

از این رو بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری نیز به دنبال تعطیلی مسابقات هستند، ولی تاکنون سازمان لیگ خواسته آن‌ها را برنتابیده است. در این باره بسیاری از باشگاه‌ها با ارسال نامه‌هایی به سازمان خواهان تعطیلی مسابقات شدند. همچنین برخی باشگاه‌ها نامه‌ای مشترک به سازمان لیگ و فدراسیون نوشتند که آن‌ها باید برای شروع مسابقات تضمین بدهند هیچ کدام از اعضای تیم‌ها کرونا نمی‌گیرند و بعد بازی‌ها را شروع کنند.

از این رو تعداد زیادی از باشگاه‌ها مخالف ادامه لیگ برتر هستند وحالا به نظر می‌رسدحتی اگر فدراسیون نشینان بتوانند مجوز ستاد مبارزه با کرونا را برای شروع تمرینات و مسابقات بگیرند، دردسر‌های جدیدی با باشگاه‌های شاغل در لیگ برتر خواهند داشت تا بتوانند مسئولان و مربیان و بازیکنان را متقاعد به شروع تمرینات کنند. باید دید طی روز‌های آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد.

واکنش مدیرعامل ذوب‌آهن به غیبت رادولوویچ

با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال، میودراگ رادولوویچ، سرمربی ذوب‌آهن ایران را ترک کرد. در چند روز گذشته به صورت جسته و گریخته صحبت‌هایی بود که این مربی به کل قصد ندارد به اصفهان بازگردد.

جواد محمدی مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در خصوص شایعه عدم بازگشت رادولوویچ اظهار داشت: این مربی یک سال و نیم با ما قرار داد دارد. امروز با او صحبت کردیم و قرار است در اولین فرصت برای پیگیری تمرینات بازگردد. تنها مشکلی که برای حضور رادولوویچ وجود دارد مشکل پرواز است که نمی‌تواند به ایران بیاید. ما قویا این موضوع را تکذیب می‌کنیم و با این سرمربی به کار خود ادامه می‌دهیم.

حضور مخفیانه تاج در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال!

جلسه اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال امروز از ساعت ۱۵ در آکادمی المپیک برگزار شد؛ اینکه مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند به جای محل فدراسیون جلسه هیئت رییسه را به آکادمی المپیک و دور از چشم خبرنگاران برگزار کنند، عجیب بود و حالا یک اتفاق ویژه شواهد را درباره برخی مسائل نشان می‌دهد.

خبرنگارانی که امروز مقابل آکادمی المپیک حاضر بودند، با خودرویی مواجه شدند که دقیقا شبیه به یکی از خودروهای شخصی مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال بود. این خودرو با شیشه‌های کاملا دودی دو سرنشین داشت و با سرعت زیاد از مقابل خبرنگاران گذشت و از آکادمی خارج شد. بسیاری از حاضران اعتقاد داشتند که این شخص مهدی تاج رییس مستعفی فدراسیون فوتبال بوده است.

نگاه گذری به داخل خودرو برخی خبرنگاران را به این مساله رساند که تاج با وجود گذشت چند ماهه از استعفایش به جلسه امروز هیئت رییسه رفته اما مسئولان خواسته‌اند این امر به صورت کاملا مخفیانه باشد.

از طرف دیگر درباره مهدی تاج همواره شایعاتی وجود داشته که حتی با وجود استعفا از ریاست فدراسیون اما همچنان در برخی تصمیمات کلان دخالت دارد و حالا در جلسه هیئت رییسه برای تصویب پیش نویس اساسنامه فدراسیون هم حضور یافته تا نظراتش را اعمال کند. به هر حال باید منتظر اعلام رسمی مسئولان فدراسیون فوتبال دراین خصوص باشیم.

کد خبر: 1068856

وب گردی

وب گردی