۸۰ درصد تخفیف شهریه برای دانشجویان شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از تخفیف ۸۰ درصدی شهریه برای دانشجویان شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، عزیز جوانپور درباره مسابقات بین‌المللی به‌ویژه در تور بین‌المللی ایران - آذربایجان اظهار کرد: دانشجویانی که در تیم‌ها حضور دارند و مقام کسب می‌کنند تا سقف ۸۰ درصد می‌توانند از تخفیفات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بهره‌مند شوند.

وی افزود: استان آذربایجان شرقی از دیرباز به‌عنوان مهد دوچرخه‌سواری کشور و آسیا مطرح بوده؛ بنابراین همه‌ساله میزبان تور بین‌المللی ایران - آذربایجان به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین تورهای دوچرخه‌سواری آسیاست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی اضافه کرد: در سال‌های اخیر شهر تبریز در بخش تیم‌داری دچار مشکل بوده و شرکت‌کننده‌ای نداشت و دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ظرفیت‌های موجود استان و در راستای تعهدات اجتماعی خود به‌منظور حمایت از ورزش استان تصمیم به تیم‌داری در این رشته گرفت.

جوانپور عنوان کرد: در مرحله نخست برگزاری تور دوچرخه‌سواری به میزبانی استان اصفهان، تیم دانشگاه آزاد اسلامی، بعد از تیم فولاد سپاهان موفق به کسب مقام دوم شد و مرحله دوم این تور در هفتم و هشتم مهر به میزبانی تبریز در حال برگزاری است.

وی با بیان اهداف تشکیل این تیم گفت: هدف این تور ایجاد بستر مناسب به‌منظور حمایت از دوچرخه‌سواری استان بوده و به فعالیت‌های این مجموعه حمایت‌های مختلف دانشگاه نیز افزایش خواهد یافت تا حضور پررنگ‌تری در مسابقات بین‌المللی به‌ویژه در تور بین‌المللی ایران آذربایجان داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: در این تور، تعداد ۲۰ دانشجو از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در تیم حضور دارند که سرپرست تیم بر عهده حبیب محمدپور یقینی و سرمربی رسول هاشم‌کندی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =