برگزاری دوره‌های تربیت مربی برای تبیین تخصصی بیانیه گام دوم

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نزدیک به 7 کمیسیون در دبیرخانه گام دوم تشکیل شده است که توسط یکی از استادان دانشگاه راهبری می‌شود.

محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی در سال تحصیلی جدید اظهارکرد: این دبیرخانه علاوه بر سازمان مرکزی، در تمامی استان‌های کشور با عنوان «دبیرخانه استانی گام دوم انقلاب اسلامی» تشکیل شده است که بسیاری از برنامه‌های مرتبط با بیانیه گام دوم در این دبیرخانه، ساماندهی و اجرایی خواهد شد.

وی افزود: یکی از مباحثی که در یک سال گذشته به صورت جدی در این دبیرخانه دنبال شده، تبیین محورهای بیانیه گام دوم انقلاب بوده است که تبیین عمومی آن در تمامی واحدهای دانشگاهی، عملیاتی شده است؛ اما درحال حاضر در مرحله تبیین تخصصی بیانیه گام دوم قرار داریم که با استفاده از پیشران‌های تخصصی موجود در دبیرخانه، فعالیت‌های خوبی را در این راستا آغاز خواهیم کرد.

هاشمی ادامه داد: نزدیک به 7 کمیسیون در دبیرخانه گام دوم تشکیل شده است که توسط یکی از استادان دانشگاه راهبری می‌شود. دراین کمیسیون‌ها به صورت تخصصی، ظرفیت‌های موجود در جامعه برای اجرای هرچه بهتر بیانیه گام دوم شناسایی و بررسی خواهد شد. به عنوان مثال در نشست تخصصی «اربعین بستر ظهور» به دنبال شناسایی ظرفیت‌های راهپیمایی اربعین حسینی در راستای تمدن سازی و شکل گیری ظهور هستیم.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که دوره‌های تربیت مربی برای تبیین تخصصی بیانیه گام آغاز شده است، تصریح کرد: معاونت پژوهشی دبیرخانه گام دوم به دنبال این است که موضوعات مرتبط با بیانیه گام را در ابعاد هفتگانه کمیسیون‌های تخصصی احصا کند. در همین راستا نیز چندین دوره تخصصی برای تربیت مربیان برگزار شده است که در سال تحصیلی جدید نیز ادامه خواهد داشت. امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری به تبیین تخصصی بیانیه گام دوم در تمامی واحدهای دانشگاهی دست پیدا کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی نهادها و مجموعه‌های انقلابی دانشگاهی و برون دانشگاهی، عضو حقوقی دبیرخانه گام دوم انقلاب هستند که برخی از آن‌ها به عنوان مسئول کمیسیون‌های تخصصی نیز انتخاب شده‌اند. خوشبختانه در دانشگاه آزاد اسلامی هم‌افزایی خوبی میان مجموعه‌های انقلابی ایجاد شده است که منجر به تمرکز ظرفیت‌ها بر اجرایی سازی بیانیه گام و جلوگیری از ابعاد اقدامات تکراری شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074535

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =