جهادگران عرصه سلامت دانشگاه آزاد واحد نور تجلیل شدند

آیین تجلیل از جهادگران دانشگاهی عرصه سلامت ویژه تجلیل از مدیران، دانشجویان و دانشگاه های برتر در جبهه سلامت، مقابله با ویروس کرونا و نهضت کمک مومنانه در بابلسر برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، آیین تجلیل از جهادگران دانشگاهی عرصه سلامت ویژه تجلیل از مدیران، دانشجویان و دانشگاه های برتر در جبهه سلامت، مقابله با ویروس کرونا و نهضت کمک مومنانه در بابلسر برگزار شد.

آئین تجلیل و قدردانی از تلاش های سرگروه های‌جهادی و ریاست دانشگاه های فعال در زمینه حرکتهای جهادی و مبارزه با ویروس منحوس کرونا با حضور مسئولین سپاه، مدیران اجرایی و رؤسای دانشگاه های استان در دانشگاه مازندران برگزار شد.

در این مراسم از محمد احمدی رئیس دانشگاه آزاد واحد نور، حسن اسدی مسئول قرارگاه جهادی شهدای گمنام بسیج دانشجویی شهرستان نور و پارسا شجاع مسئول گروه جهادی شهید علی جمشیدی بسیج دانشجویی دانشگاه با اهدای تندیس و لوح سپاس تجلیل شد.

محمد احمدی در حاشیه برگزاری این مراسم با بیان اینکه در مقابله با ویروس منحوس کرونا یک وظیفه مهم و اساسی بر عهده همه ما است اظهار کرد: اگر همراهی و همکاری ما و همه مردم نباشد هرچقدر تصمیمات سخت‌ گرفته شود به نتیجه نخواهیم رسید.

وی افزود: مقابله با کرونا وظیفه همه احاد مردم است و برای پیروزی بر این ویروس باید همه اقشار با همدلی و هماهنگی و با یک هدف برای نابودی آن گام بردارند.

رئیس واحد نور درباره برگزاری رزمایش «کمک‌های مومنانه» که آن را تدبیر ارزشمند و هوشمندانه مقام معظم رهبری در شرایط کرونایی دانست، اظهار کرد: این رزمایش موجب تقویت روحیه همدلی و تحرک و کمک معنوی را در جامعه ایجاد و روحیه نشاط و نوع دوستی را در جامعه رواج داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074590

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =