جذب مشاوره‌های بین‌المللی برای آموزش فروش محصولات در گرید جهانی

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه این شرکت برپایه ایجاد اشتغال مولد برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی راه‌اندازی شده است، گفت: در حال حاضر تولیدات این شرکت به عراق و عمان صادر می‌شود، بنابراین برای تمرکز بیشتر روی صادرات قراراست دفتری را در ترکیه راه‌اندازی کنیم تا از این طریق محصولات تولیدی خود را به بازارهای بین‌المللی معرفی کنیم.

رضا جوادپور مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با اشاره به اینکه این شرکت در زمینه تعمیر و نگهداری توربین‌های صنعتی، نیروگاهی و ساخت بازسازی یاتاقان‌ها، قطعات و تجهیزات مربوطه تاسیس شده است، گفت: این شرکت دانش‌بنیان هم اکنون بعنوان تنها دارنده تکنولوژی بابیت‌ریزی یاتاقان‌های فوق سنگین به روش سانتریفیوژ بر اساس استانداردهای بین‌المللی است تا جاییکه جهت پوشش دادن این امر مهم همه رنج یاتاقان‌ و چند دستگاه سانتریفیوژ در این شرکت طراحی و تولید کرده  است.

وی ساخت انبوه یاتاقان‌های فوق سنگین با فناوری بومی، طراحی و ساخت سیستم سرعت برای توربین‌های v۹۳، طراحی و ساخت اکچویتور والو و کنترل والو توربین، طراحی و ساخت دستگاه تست مشعل و چک والو سوخت توربین های گازی و طراحی و ساخت چک والو جدید سوخت مایع توربین گاز را از عمده دستاوردهای شاخص این شرکت عنوان کرد.

جوادپور با بیان اینکه این شرکت برپایه ایجاد اشتغال مولد برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی راه‌اندازی شده است، گفت: هم‌اکنون در این شرکت دانش‌بنیان ۶۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: بزرگترین یاتاقان‌ها به وزن ۸ الی ۱۰ تن را قبلا از خارج وارد می‌کردیم اما اکنون این یاتاقان‌ها در داخل کشور طراحی و به صورت بومی ساخته می‌شود تا جاییکه با ساخت این تجهیزات کشور از واردات این محصول بی نیاز شده است.

مدیرعامل این شرکت با اشاره به اینکه تولیدات براساس نیاز مشتریان ساخته می شود، اظهار کرد: برای تمرکز بیشتر روی صادرات، قراراست دفتری را در ترکیه راه‌اندازی کنیم تا از این طریق محصولات تولیدی خود را به بازارهای بین‌المللی معرفی کنیم. در حال حاضر تولیدات این شرکت به عراق و عمان صادر می‌شود.

وی با تأکید براینکه دولت باید این باور و اعتماد را به شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشد، گفت: در حال حاضر دانش‌بنیان‌های کوچک در بحث توانمندسازی و آموزش  با مشکلات زیادی مواجه هستند باید در راستای توانمندسازی آنها اقداماتی صورت گیرد. همچنین حذف بورکراسی اداری و بیمه محصولات تولیدی آنها باید مورد توجه قرار گیرد و در کنار این موضوع مشاوره‌های بین‌المللی برای آموزش تولید و فروش محصولات در گرید جهانی باید جذب شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =