از درخشش انصاری‌فرد تا شب بد کاوه

فوتبالیست‌های ایرانی شاغل در اروپا در بازی‌های دیشب برای تیم‌هایشان عملکرد مطلوبی به نمایش گذاشتند.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-اسماعیل دهقانی؛ بازیکنان ایرانی شاغل در فوتبال اروپا در بازی‌های دیشب برای تیم‌هایشان عملکرد مطلوبی به نمایش گذاشتند که در ادامه به صورت جداگانه به هرکدام می پردازیم:

 کریم انصاری فرد
مهاجم سابق پرسپولیس که در فصل گذشته در لیگ ستارگان قطر در تیم السیلیه توپ می زد و به تازگی به تیم آاک یونان پیوسته بود دیشب عملکرد درخشانی در تیمش داشت.تیم آاک آتن که در مرحله مقدماتی لیگ اروپا مقابل ولفسبورگ آلمان قرار گرفت توانست این تیم آلمانی را 2 بر 1 شکست دهد. کریم انصاری فرد از دقیقه 87 به بازی رفت و توانست در دقیقه 94 گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند و باعث صعود تیم خود به لیگ اروپا شود.

 سامان قدوس
قدوس که به تازگی به تیم برنتفورد انگلیس پیوسته است در مرحله سوم جام اتحادیه فوتبال انگلیس در مقابل فولام 68 دقیقه بازی کرد و توانست پاس گل اول تیمش را بدهد. در نهایت تیم برنتفورد توانست فولام لیگ برتری را سه بر صفر شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. تیم قدوس در مرحله بعد باید به مصاف نیوکاسل برود.

 کاوه رضایی و علی قلی زاده
رضایی و قلی زاده که زوج خوبی در  خط حمله تیم شارلروا بلژیک تشکیل داده‌اند، دیشب نتوانستند موجب صعود تیم خود به لیگ اروپا شوند. تیم شارلروا در مرحله مقدماتی لیگ اروپا به مصاف تیم لخ پوزنان لهستان رفت با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد و نتوانست به لیگ اروپا صعود کند. در این بازی کاوه رضایی و علی قلی زاده نود دقیقه برای شارلروا بازی کردند که کاوه رضایی در دقیقه 51 یک پنالتی را از دست داد و قلی زاده هم توانست پاس تنها گل تیمش را بدهد.

 صادق محرمی
تیم دینامو دیشب در مرحله مقدماتی لیگ اروپا تیم فلورا تالین استونی را 3 بر 1 شکست داد و به لیگ اروپا صعود کرد. در این بازی محرمی فرصت حضور در بازی را بدست نیاورد و 90 دقیقه نیمکت نشین بود. مدافع سابق پرسپولیس و محبوب برانکو هنوز نتوانسته در تیم دیناموزاگرب کرواسی جایگاه خودش را پیدا کند و خیلی کم به او بازی می‌رسد.

کد خبر: 1074745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =