وبینار ملی آشنایی با نانوتکنولوژی و تجهیزات مربوط برگزار شد

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه گفت: در راستای اجرای دوشنبه‌های وبیناری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، وبینار ملی «آشنایی با نانوتکنولوژی و تجهیزات مربوط» برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، عباس نعمتی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه گفت: وبینار آشنایی با نانوتکنولوژی و تجهیزات مربوط توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با راهبری اداره کل هدایت و توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ برگزار شد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه بیان کرد: مطالب این وبینار توسط عضو هیئت علمی و مدیر گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه ارائه شد و درباره نانو و تاریخچه نانو، کاربردهای نانوتکنولوژی، روش‌های ساخت و تهیه نانومواد، شناسایی و تعیین اندازه نانومواد و طبقه‌بندی‌های مختلف نانومواد شرح داده شد.

نانوتکنولوژی تولید کارآمد مواد و دستگاه‌ها و سیستم‌ها با کنترل ماده در مقیاس طولی نانومتر و بهره‌برداری از خواص و پدیده‌های نوظهوری بوده که در مقیاس نانو توسعه یافته‌اند و نانوفناوری قابلیت تولید و کاربرد فناوری‌های تمیزتر را داراست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =